Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2023

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 07 mei 2023 14:16

Just Imac! Triestig maar laten we ons met leuke zaken bezighouden!

Test hier je girotermenkennis:

https://sporza.be/nl/2023/05/05/quiz-ho ... t-de-giro/

Ik had 10 op 10 maar da’s niet eerlijk want ik spreek Italiaans 😜
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

i-mac

i-mac 07 mei 2023 16:01

Enzzo schreef: 07 mei 2023 14:16 Just Imac! Triestig maar laten we ons met leuke zaken bezighouden!

Test hier je girotermenkennis:

https://sporza.be/nl/2023/05/05/quiz-ho ... t-de-giro/

Ik had 10 op 10 maar da’s niet eerlijk want ik spreek Italiaans 😜
8 op 10.

JayKay.1
Forum-lid

JayKay.1 07 mei 2023 16:41

9 op 10, geestig quizje. Saaie etappe tot op heden

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 mei 2023 16:53

De Bellegooien is echt niet fijn. Beetje zeuren over de meisjesnaam van Madonna (Ciconne) tegen Karsten.
Een goede analist naast Kroon zou Eurosport echt vooruit helpen imho.
Less is bore

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 07 mei 2023 16:58

Zo zeg wat een gezever van die twee! En ze snappen de grap over die muffins ook al niet.
“Why was Postman Pat late this morning dad?”
“Well son, I think he was muffin the mule”
🤣

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 07 mei 2023 17:23

t zal ontkent worden weer maar wat een afgunst zeg op een topatleet? En waarom? Wat hij ook nog doet of zegt of presteert of niet presteert, t zal voor sommigen altijd een reden zijn om hem af te breken. Ik ben vlaming maar kan even goed supporteren voor een Nederlander, trouwens ik ben het meest fan van vos en mathieu.Enkel Vollering mag ik minder om haar "verleden" in wedstrijdgebeurtenissen maar toch vind ik haar een topatlete en ga ze dan daarom ook nog niet afzeiken. Ik zou echt niet graag met sommigen hier in een of andere werk- of sportgroep willen zijn, kan weinig positiefs uit komen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

i-mac

i-mac 07 mei 2023 17:33

Ouch, die ene toeschouwer die onderuit werd gemaaid bij die val. Dat zal geen deugd gedaan hebben. Voor de renners trouwens ook niet. Wel mooi sprint. Die val toont ook aan hoe snel je als leider seconden kan verliezen (of winnen).

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 mei 2023 17:38

Het blijft echt heel grappig: er kan maar niet gesnapt worden dat iemand het voor een bepaalde sporter niet heeft.
Ik heb het ook niet met Hamilton en wel met Alonso, niet met Patrick Roest, wel met Sven Kramer, niet met Ajax, wel met Feyenoord, niet met Remco, wel met Wout.
Zegt niet dat ik geen respect voor zijn prestaties heb, maar ik moet hem gewoon niet. Ajax is in principe ook de beste ploeg van NL, maar de arrogantie die er vanaf druipt staat mij tegen.

Maar etappe vandaag: wat een lelijke klapper die gelukkig naar verhouding weinig slachtoffers kent. Maar die toeschouwer, aauuwww!
Knappe zege van Milan, wat een mooie ongelofelijke blijdschap liet die zien.
Less is bore

galileo2
Forum-lid

galileo2 07 mei 2023 17:56

fiedoo schreef: 07 mei 2023 17:23 t zal ontkent worden weer maar wat een afgunst zeg op een topatleet? En waarom? Wat hij ook nog doet of zegt of presteert of niet presteert, t zal voor sommigen altijd een reden zijn om hem af te breken. Ik ben vlaming maar kan even goed supporteren voor een Nederlander, trouwens ik ben het meest fan van vos en mathieu.Enkel Vollering mag ik minder om haar "verleden" in wedstrijdgebeurtenissen maar toch vind ik haar een topatlete en ga ze dan daarom ook nog niet afzeiken. Ik zou echt niet graag met sommigen hier in een of andere werk- of sportgroep willen zijn, kan weinig positiefs uit komen.
👍💪

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 07 mei 2023 18:05

fiedoo schreef: 07 mei 2023 17:23 t zal ontkent worden weer maar wat een afgunst zeg op een topatleet? En waarom? Wat hij ook nog doet of zegt of presteert of niet presteert, t zal voor sommigen altijd een reden zijn om hem af te breken. Ik ben vlaming maar kan even goed supporteren voor een Nederlander, trouwens ik ben het meest fan van vos en mathieu.Enkel Vollering mag ik minder om haar "verleden" in wedstrijdgebeurtenissen maar toch vind ik haar een topatlete en ga ze dan daarom ook nog niet afzeiken. Ik zou echt niet graag met sommigen hier in een of andere werk- of sportgroep willen zijn, kan weinig positiefs uit komen.
👍🏼

En ook: mooie prestatie van Dekker. Net niet maar die Milan was echt in de Bokito modus hoor!
Benieuwd wat ze met die valpartij gaan doen op 3,4 van de meet. Neutraliseren? Lijkt me wel een goed idee zo vroeg in de ronde…

i-mac

i-mac 07 mei 2023 18:09

daniel1975 schreef: 07 mei 2023 17:38 Het blijft echt heel grappig: er kan maar niet gesnapt worden dat iemand het voor een bepaalde sporter niet heeft.
Ik heb het ook niet met Hamilton en wel met Alonso, niet met Patrick Roest, wel met Sven Kramer, niet met Ajax, wel met Feyenoord, niet met Remco, wel met Wout.
Zegt niet dat ik geen respect voor zijn prestaties heb, maar ik moet hem gewoon niet. Ajax is in principe ook de beste ploeg van NL, maar de arrogantie die er vanaf druipt staat mij tegen.
Ik denk dat velen het wel snappen. Maar waarom sommigen dan bij iedere gelegenheid gebruik maken om x of y af te breken, dat snap ik niet.

Als ik de lijn mag doortrekken met voetbal. Te Brugge hebben we 2 teams die in de hoogste afdeling voetballen. Het "rijke" Club, en het minder rijke Cercle. Ik ben supporter van Cercle. Maar ondanks dat ik niets moet hebben van Club, heb ik alleen leedvermaak als ze het minder doen. En dat dan ten aanzien van hun supporters. Niets is leuker dan elkaar plagen met de miserie van hun favoriete ploeg. Maar afbreken ga ik niet doen. En als mijn team het slecht doet, lach ik even hard mee als ze me plagen.

Het is "maar" sport. Er is al kommer en kwel genoeg op deze aardbol. Ik bekijk het leven positief. En daar heb ik veel redenen toe. Ik zie dagelijks genoeg miserie, dat ik geen of nauwelijks energie wil steken in negatieve mensen.

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 07 mei 2023 18:13

Enzzo schreef: 07 mei 2023 18:05
👍🏼

En ook: mooie prestatie van Dekker. Net niet maar die Milan was echt in de Bokito modus hoor!
Benieuwd wat ze met die valpartij gaan doen op 3,4 van de meet. Neutraliseren? Lijkt me wel een goed idee zo vroeg in de ronde…
Met je hart, neutraliseren ja, maar met je verstand, nee. Wat ga je dan de volgende valpartijen doen? Er is het reglement en daar van afwijken zet de box van Pandora open.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie