Achterwiel versneld nadat hij afgestapt is??
La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dat zou wel heel dom zijn ja.
De pedaal rechts zit inderdaad beneden maar had dergelijke versnelling niet verwacht.
Het is eens tijd dat het peloton zelf reageert want zo'n dingen gaat de ASO blijven doen... Ze zouden bijvoorbeeld morgen met zen allen bij km paal 0 gezamelijk een halfuur kunnen protesteren en van de fiets stappen. Kwestie met zen allen eens een duidelijk georganiseerd signaal te geven
Wie heeft het nummer van Remco?
Wie heeft het nummer van Remco?
-
- Forum-lid HC
Trieste bedoeling idd, maar goed zolang de ploegen onderling verdeeld blijven, zal er geen gezamenlijk standpunt tov de ASO komen en zullen die weinig actie ondernemen mbt de veiligheidsvan de renners!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weer dat er ploegen dik na zonsondergang gaan finishen; dan zorg je toch voor de juiste maatregelen? Dom van alle betrokkenen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Maar even he...... ik zap gisteren na de F1 naar eurosport, ik dacht mooi Vuelta kijken.
Nou niets uiteraard en ik kijk hoe laat ze starten en ik zeg hier op de bank meteen, leuk ze gaan in het donker rijden.
Maar ik dacht die zullen ala F1 die hele stad wel verlicht hebben.....
Is hier nu niemand vooraf op gekomen, geen ploeg, geen renner, helemaal niemand????
Het is nog geluk dat je geen klassementsrenner hier verliest.
Ik vind een TT fiets al niet echt voor in een stad en dan ook nog zo. Daar moeten ze echt mee stoppen.
Nou niets uiteraard en ik kijk hoe laat ze starten en ik zeg hier op de bank meteen, leuk ze gaan in het donker rijden.
Maar ik dacht die zullen ala F1 die hele stad wel verlicht hebben.....
Is hier nu niemand vooraf op gekomen, geen ploeg, geen renner, helemaal niemand????
Het is nog geluk dat je geen klassementsrenner hier verliest.
Ik vind een TT fiets al niet echt voor in een stad en dan ook nog zo. Daar moeten ze echt mee stoppen.