Wordt daar nog op getest dan?
Tour 2024
Sjees, wat is die gifbeker bij Visma vol dit jaar. Hij wil maar niet leeggaan.
Dit wordt IMHO toch wel een saaie tour. Kuss als superknecht toch een groot verlies voor Vingegaard. Ik zie alleen Roglic iets doen tegen Pogi. De rest is gestuiterd of bij lange na niet goed genoeg voor het geel in Nice.
Ik moet de tourpoule nog invullen. Nr 1 is een makkie, maar de rest toch een (leuke) puzzel.
Dit wordt IMHO toch wel een saaie tour. Kuss als superknecht toch een groot verlies voor Vingegaard. Ik zie alleen Roglic iets doen tegen Pogi. De rest is gestuiterd of bij lange na niet goed genoeg voor het geel in Nice.
Ik moet de tourpoule nog invullen. Nr 1 is een makkie, maar de rest toch een (leuke) puzzel.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13732
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Er kan veel gebeuren in 3 weken he!
Als alles gaat zoals vooraf bedacht is er ook niets meer aan.
Pogi lijkt een zekerheid maar zijn Giro deelname maakt het wel intressant.
Al is ie daar voor mijn gevoel niet afgedraaid uitgekomen.
Maar you never know when it kicks in.......... toch een keer een slechte dag op een verkeerd moment?
Ben met het etappe verloop ook benieuwd wat VDP en VA kunnen en ook willen met het oog op de OS.
Als ik Visma was zou ik vooral geen plannen maken, maar gewoon gaan rijden de eerste dagen even de rust en pech uit de ploeg proberen te rijden en niet meteen met het mes op de keel en alles goed willen maken. Dat staat garant voor problemen op alle vlakken
Als alles gaat zoals vooraf bedacht is er ook niets meer aan.
Pogi lijkt een zekerheid maar zijn Giro deelname maakt het wel intressant.
Al is ie daar voor mijn gevoel niet afgedraaid uitgekomen.
Maar you never know when it kicks in.......... toch een keer een slechte dag op een verkeerd moment?
Ben met het etappe verloop ook benieuwd wat VDP en VA kunnen en ook willen met het oog op de OS.
Als ik Visma was zou ik vooral geen plannen maken, maar gewoon gaan rijden de eerste dagen even de rust en pech uit de ploeg proberen te rijden en niet meteen met het mes op de keel en alles goed willen maken. Dat staat garant voor problemen op alle vlakken
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Goeie tip voor Visma
Alleen is dag één al meteen volle bak heuvel op heuvel af. En dag 4 eindigt meteen op 2600m hoogte na een hele zware etappe.
Pogacar zal zijn winst juist in de eerste anderhalve week moeten pakken dus ik denk dat rustig aan doen geen optie is voor de Visma’s
Alleen is dag één al meteen volle bak heuvel op heuvel af. En dag 4 eindigt meteen op 2600m hoogte na een hele zware etappe.
Pogacar zal zijn winst juist in de eerste anderhalve week moeten pakken dus ik denk dat rustig aan doen geen optie is voor de Visma’s
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Natuurlijk wordt daarop getest!! Je wilt toch niet je hele team in de waagschaal leggen vanwege een zeer besmettelijk virus!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13732
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Als we het er zo over hebben wordt het best een leuke tour!
Ben ook blij verrast dat ie een week eerder begint, dat zag ik net pas hahaha, komt ook mooi uit met mijn vakantie.
Ben ook blij verrast dat ie een week eerder begint, dat zag ik net pas hahaha, komt ook mooi uit met mijn vakantie.
De ploegleider heeft het ook gezien (Kuss)
Dag 4 eindigt niet op 2600 m hoogte maar in Valloire.Enzzo schreef: ↑25 jun 2024 16:14 Goeie tip voor Visma
Alleen is dag één al meteen volle bak heuvel op heuvel af. En dag 4 eindigt meteen op 2600m hoogte na een hele zware etappe.
Pogacar zal zijn winst juist in de eerste anderhalve week moeten pakken dus ik denk dat rustig aan doen geen optie is voor de Visma’s
Mijn idee wordt dit een cruciale rit. Er wordt gestart met de beklimming naar Sestriere. Als UAE een putsch wil plaatsen, draaien ze gelijk de gas open. Daarna een beetje recup en dan op de Lautaret/Galibier het koren van het kaf scheiden.
Evenepoel is meestal niet goed op zo’n eerste klim (Sestriere). Dat weet de concurrentie ook.
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Van Pinerolo naar Sestriere is ook al continu omhoog hé. Maar inderdaad; ze finishen een stukje over de top van de Galibier. Ik denk alleen niet dat er in die korte afdaling nog verschillen goedgemaakt gaan worden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ze dalen de gehele (bijna 20 km lange) noordzijde van de Galibier af, naar de finish in Valloire.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40088
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik vind het nog steeds heel bijzonder. Het is vragen om risico’s te nemen. Zeker eerste deel van de daal is listig, daarna kun je hele hoge snelheden halen.
Less is bore