Ging over 1 na laatste in een kleine vluchtgroep (5 man ofzo). En met constante snelheid. Dus heeft helemaal niets met een peloton te maken qua acceleratie/deceleratie, dicht op elkaar rijden (verstoring aerodynamica) en veiligheid.ceon schreef:Schijnt volgens onderzoek de beste plek te zijn...1 naar laatste in het peleton. Was bij Labyrint, onderzocht door een Hoogleraar aerodynamica.daniel1975 schreef:Wel weer altijd in het laatste wiel; niet de veiligste plek. Beste nederlander? Of toch mollema?
http://www.wetenschap24.nl/programmas/l ... /7-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomas Dekker
Vanavond in 'bureau sport' 19:30 uur Nederland 3
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
-
- Forum-lid HC
Wel een aardig programma, algemeen gezien, kijkt lekker weg.
Thomas was weer Thomas, niets bijzonders eigenlijk.
Ik hoop dat ie weer mooie dingen gaat laten zien.
Thomas was weer Thomas, niets bijzonders eigenlijk.
Ik hoop dat ie weer mooie dingen gaat laten zien.
Een opmerking van hem deed mij wel even nadenken. De interviewer vroeg Dekker hoe het ging, toen hij voor het eerst doping ging gebruiken; Was hij niet bang dat het mis zou gaan? Hij antwoorde zoiets als: Hij had de ervaring uit zijn omgeving dat het geen probleem zou zijn. Tja, wie was dan die omgeving? De man reed nog maar kort voor zijn nieuwe ploeg en daarvoor alleen voor Rabobank. De interviewer ging er helaas niet verder op in.
Verder gun ik hem natuurlijk alle rust om te werken aan een mooie loopbaan...
De profs om hem heen, dat moge duidelijk zijn toch. Dat is toch allemaal niet zo nieuw of schokkend.ponsteen schreef:Een opmerking van hem deed mij wel even nadenken. De interviewer vroeg Dekker hoe het ging, toen hij voor het eerst doping ging gebruiken; Was hij niet bang dat het mis zou gaan? Hij antwoorde zoiets als: Hij had de ervaring uit zijn omgeving dat het geen probleem zou zijn. Tja, wie was dan die omgeving? De man reed nog maar kort voor zijn nieuwe ploeg en daarvoor alleen voor Rabobank. De interviewer ging er helaas niet verder op in.
Ik denk dat het goed is dat hij de Tour niet gaat rijden.
Kan hij nog hardheid op doen en zich dan wellicht iets meer onderscheiden in de Vuelta.
Anders heb je ook zomaar kans dat zijn contract niet nog verlengd gaat worden.
Kan hij nog hardheid op doen en zich dan wellicht iets meer onderscheiden in de Vuelta.
Anders heb je ook zomaar kans dat zijn contract niet nog verlengd gaat worden.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Lees ook net op zijn twitter dat ie de ronde van spanje toch wel gaat rijden, dat zijn goede berichten.
Weet niet wat de reden was dat hij deze eerst wel zou rijden maar later was thomas
zijn programma aangepast zonder vuelta en nu toch wel......dat is heel mooi kan ie
mischien iets laten zien als ie in vorm is. en start het nieuwe jaar met een grote
ronde in de benen.
Weet niet wat de reden was dat hij deze eerst wel zou rijden maar later was thomas
zijn programma aangepast zonder vuelta en nu toch wel......dat is heel mooi kan ie
mischien iets laten zien als ie in vorm is. en start het nieuwe jaar met een grote
ronde in de benen.