Andere sporten gedaan vandaag?
Vanmiddag een klein rondje gelopen.
Ik zet dit hier neer zodat anderen die ook niet zomaar 10km kunnen hardlopen weten dat ze niet alleen zijn.
3,5km gelopen. Maar niet achtereen 1minL, 1minW, 2minL, 1minW, 2minL, 2minW, en dit herhaald tot dat ik weer thuis was.
Tijd ruim 25 minuten, waardoor ik liep met een een “snelheid”van 7:15min/km. Wel met 26 hms
Met het volgende uitzicht. Foto niet onderweg genomen, maar even vanuit de tuin.
Ventoux vanuit de achtertuin
Ik zet dit hier neer zodat anderen die ook niet zomaar 10km kunnen hardlopen weten dat ze niet alleen zijn.
3,5km gelopen. Maar niet achtereen 1minL, 1minW, 2minL, 1minW, 2minL, 2minW, en dit herhaald tot dat ik weer thuis was.
Tijd ruim 25 minuten, waardoor ik liep met een een “snelheid”van 7:15min/km. Wel met 26 hms
Met het volgende uitzicht. Foto niet onderweg genomen, maar even vanuit de tuin.
Ventoux vanuit de achtertuin
Laatst gewijzigd door Jans op 06 nov 2016 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag weer eens hardgelopen was wel koud met 3 graden. Zijn dan toch nog 8 km geworden met heel veel zon.
Ghost Nivolet 6LC
Ik vind het met die nattigheid en een gevoelstemperatuur van maar net boven nul niet lekker om uren te fietsen. Dus daarom maar een hardlooprondje gedaan. Ik kwam een andere hardloper tegen wat resulteerde in een hartelijke begroeting. Afzien doet verbroederen ofzo?
Veni. Vidi. Fietsie.
- Sweety2008
- Forum-lid
Als ik ga hardlopen kom ik geen een iemand tegen is daar waar ik loop heel eenzaam. Alleen paarden, koeien en schapen die zie ik dan.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Op dit moment sport ik niet omdat ik een vervelende bronchitis heb.
Zelf de trap oplopen lukt amper met zo weinig lucht. Heb het gevoel dat ik dan meteen aan de zuurstof moet.
Zelf de trap oplopen lukt amper met zo weinig lucht. Heb het gevoel dat ik dan meteen aan de zuurstof moet.
Ghost Nivolet 6LC
usual suspects:Sweety2008 schreef:Vandaag nog net voor de grote regenbui een klein rondje hardgelopen zijn deze keer 5,16 km geworden.
Even off topic ik heb op de fietstrainer dat mijn achterwiel steeds door slipt iemand een goed idee hoe ik dit kan verhelpen?
- de rol niet strak genoeg tegen band
- te veel lucht in band*
- te weinig lucht in band*
- aandrukrol is vuil
*Tacx adviseert 8 bar
Allard
- Sweety2008
- Forum-lid
Is weer alles oké met de fietstrainer heb de aandrukrol toen met een glasdoekje helemaal schoon gemaakt. Donderdag de 10 november heb ik er voor het laatst opgezeten. Sinds gisteren ben ik totaal uit de running heb alleen nog couchsurfing gedaan de hele dag.beren040 schreef:usual suspects:Sweety2008 schreef:Vandaag nog net voor de grote regenbui een klein rondje hardgelopen zijn deze keer 5,16 km geworden.
Even off topic ik heb op de fietstrainer dat mijn achterwiel steeds door slipt iemand een goed idee hoe ik dit kan verhelpen?
- de rol niet strak genoeg tegen band
- te veel lucht in band*
- te weinig lucht in band*
- aandrukrol is vuil
*Tacx adviseert 8 bar
Die 5,16 km die ik ben gelopen waren van zaterdag 5 nov.
Waarom je deze nu erbij haalt snap ik niet helemaal is al een week geleden.
Ghost Nivolet 6LC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je hebt zelf een offtopic bericht bij je hardloopbericht geplaatst. Als je dan quoot komen beide berichten gewoon in beeld. Hij wilde je graag helpen denk ik?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
chrissiewizzie schreef:Gisteren kon ik helaas niet fietsen, maar vandaag stond een dubbele schaatstraining op het programma. Vanochtend om 07:00 de eerste en net om 18:00 de tweede. Lekker met deze temperaturen! En de voorbereiding voor morgen is klaar.... 500 en 1500 meter rijden en nu maar eens naar mijn 25 jaar oude PR toe kruipen
Ik heb in 20 jaar niet zo lekker geschaatst.
niet dat ik zelf (nog) schaats. maar bij jullie doet de baan het tenminste: http://www.at5.nl/artikelen/162320/tijd ... de_jaap_ed_
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
weer goed voor de koek en zopie verkoopchrissiewizzie schreef:Het is wel drukker op trainingsuren, want "jullie" komen allemaal naar onze baan nu. Veel fijner met een dak erop en zonder vreemde lekken
(blijft dom dat ik nooit weer met schaatsen ben begonnen met de jaap eden op 1,9 km van m'n huis vandaan)