Wielrennen op tv
Ik lees alleen wel zojuist dat Ducrot naar huis is vanwege familie-omstandigheden, dat wens je natuurlijk niemand toe.
Maar Danny deed idd weer als vanouds zeer degelijk commentaar net als in de goede oude tijd bij Eurosport. Niet van die onnavolgbare verhalen waarvan je aan het eind afvraagt wat er allemaal bedoeld wordt.
Maar Danny deed idd weer als vanouds zeer degelijk commentaar net als in de goede oude tijd bij Eurosport. Niet van die onnavolgbare verhalen waarvan je aan het eind afvraagt wat er allemaal bedoeld wordt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vervelend voor Du
Hopelijk niks heel ernstigs.
Hopelijk niks heel ernstigs.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dan zet ik acuut het geluid uit. Die man heeft mij wat te veel paradepaardjes, waarvan er wel erg veel hopeloos achterhaald zijn. En open staan voor een andere mening?Zorro schreef:Van mij mogen ze Henk Lubberding er tevens frequenter bij betrekken.
+1amclassic-fan schreef:Dan zet ik acuut het geluid uit. Die man heeft mij wat te veel paradepaardjes, waarvan er wel erg veel hopeloos achterhaald zijn. En open staan voor een andere mening?Zorro schreef:Van mij mogen ze Henk Lubberding er tevens frequenter bij betrekken.
Vroeger was Lubberding een "idool" voor mij maar hij blijft in zijn eigen verleden hangen.
Wat je ook ziet bij een hoop andere ex-renners van 20-30 jaar geleden.
Vandaar dat ik graag luister naar ex-renners die net gestopt zijn.
Die weten de 'regels' in het peleton die nu gelden.
En hebben meestal nog contact met de renners die nu nog rijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ex renners die net gestopt zijn: weet niet of ik uit moet kijken naar Tankink als commentator of niet....
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maarten Tjallingii doet het op radio 1 wel leuk vind ik.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Ik kijk nu wel net vive le velo. Met Cancelara en Stuyven, die line-up moet de NOS nog aanwerken.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Nee, die is grappig in 2 minuten tour du jour, maar ik ben bang iets minder bij een hele uitzending.daniel1975 schreef:Ex renners die net gestopt zijn: weet niet of ik uit moet kijken naar Tankink als commentator of niet....
Boogert is wel aardig ook en die gozert bij eurosport waavan ik altijd de naam vergeet en Brussel Kuurne Brussel een keer won is ook wel aardig.
Maar bij voorkeur Danny Nelissen, zo ben ik begonnen met wielrennen kijken op eurosport jaren geleden.