Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
Geweldig hè .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik kan me nog 75 jaar voorbereiden.., als dat niet voldoende is, weet ik het ook niet meer
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
In mijn moeders familie heerst een soort gen van de eeuwige jeugd...mensen worden heel oud, zien er veel jonger uit en blijven heel lang gezond. Mijn tactiek is dus; ik wacht gewoon totdat de rest van het peloton van ouderdom van de fiets stort.
Veni. Vidi. Fietsie.
Ik zag het stuk over deze man voorbij komen op facebook, wat een held zegOrlok schreef:Robert Marchand laat weer van zich spreken:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/4374398/10 ... gorie.html
Enorm veel respect voor zulke mensen
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Anders wat... wat fietst het momenteel heerlijk! Totaal geen agressie van automobilisten/beroepschauffeurs of andere totale fietshaters!. Iedereen is ineens zijn middelvinger kwijt lijkt het wel. Men lijkt In dit jaargetijde rekening met je te houden. Geen snijden... ruim om je heen rijden. Stoppen als je tegemoet komt en jij hebt voorrang bij een versmalling.. zelfs af en toe zomaar voorrang cadeau.. het slechte imago van de sportieve fietser lijkt als sneeuw voor de zon verdwenen in de winter
-
- Forum-lid
Ik heb dezelfde ervaring als RVV, maar aangezien ik bijna altijd alleen rijd heb ik überhaupt weinig negatieve ervaringen met ander verkeer, ook in de lente en zomer. Af en toe wordt je opgehouden als het druk is op het fietspad, maar dat hoort er gewoon bij.
Als je het gemiddelde barrel in Amsterdam ziet verbaast het eigenlijk dat daar niet meer ongelukken gebeuren met gammele fietsen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ja inderdaad. En daarbij ook weinig ander verkeer op de fietspaden. Af en toe een verdwaalde wielrenner, dat is het wel.RVV schreef:Anders wat... wat fietst het momenteel heerlijk! Totaal geen agressie van automobilisten/beroepschauffeurs of andere totale fietshaters!.
Veni. Vidi. Fietsie.