Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een borstel voor op de tuinslang: https://www.planetx.co.uk/i/q/TOJOTB/jo ... pipe-brush
Een rugtas om fietsspullen in te vervoeren https://www.planetx.co.uk/i/q/BACARRP/carnac-race-pack
Een rugtas om fietsspullen in te vervoeren https://www.planetx.co.uk/i/q/BACARRP/carnac-race-pack
-
- Forum-lid HC
Berk lupine padded zadel voor op de MTB.
Het eerste weer sinds september wat ik gekocht heb, voor de fiets dan...….
Nu van alles aan het kopen voor de bike cave in de nieuwe garage.
Het eerste weer sinds september wat ik gekocht heb, voor de fiets dan...….
Nu van alles aan het kopen voor de bike cave in de nieuwe garage.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben best tevreden; je hoort alles om je heen een stuk beter dan met 1 oortje in. Geluid is acceptabel.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Ha vroeger kon je kiezen tussen rond of ovaal.
Bizar omdat het een zadel is voor op een wegfiets. Dat zit hem in vorm (biedt wat steun achteraan door oplopende achterkant, wat eerder hindert bij MTB), maar ik zou vooral angst hebben om de dunne schaal te knakken/scheuren met de grotere klappen die bij MTB horen.
Verder delen we dezelfde mening; beste zadel ooit op de racefiets. Zo licht en zo comfy.
Bizar omdat het een zadel is voor op een wegfiets. Dat zit hem in vorm (biedt wat steun achteraan door oplopende achterkant, wat eerder hindert bij MTB), maar ik zou vooral angst hebben om de dunne schaal te knakken/scheuren met de grotere klappen die bij MTB horen.
Verder delen we dezelfde mening; beste zadel ooit op de racefiets. Zo licht en zo comfy.

Heb je die al gebruikt op de fiets? (Of bedoel j eklimmen op de fiets?)jsprbcn schreef: ↑15 jan 2020 16:56 Gezien ik tijdens het klimmen gaag naar muziek luister en ik niet altijd met enkel het rechter oortje in wil fietsen heb ik een setje Aftershokz Aeropox gekocht.
Best duur eigenlijk maar met beide oordopjes in is gevaarlijk en verboden dus liever zo.
Ik ben benieuwd.
![]()
Gaat dat samen met fietshelm en bril?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij mij past het met een Giro Aeon en een Oakley Radar.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Aangezien futurum weer eens een kortingsactie heeft op Sidi schoenen. Een paar Sidi ergo 10 besteld.
Zou een setje airpods pakken denk ik.jsprbcn schreef: ↑15 jan 2020 16:56 Gezien ik tijdens het klimmen gaag naar muziek luister en ik niet altijd met enkel het rechter oortje in wil fietsen heb ik een setje Aftershokz Aeropox gekocht.
Best duur eigenlijk maar met beide oordopjes in is gevaarlijk en verboden dus liever zo.
Ik ben benieuwd.
![]()
Airpods zijn geweldig om mee te sporten. De klankkwaliteit is ok, de oortjes blijven wonderwel zitten (zelfs met de MTB
) en ze laten ook omgevingsgeluid door.
Ik heb de Airpods 2, ze zijn officieel niet tegen vocht en zweet bestand. Maar voorlopig werkt alles nog top, na vele uren gebruik en overvloedig transpireren op de Tacx en ook buiten in de regen.
Ik heb de Airpods 2, ze zijn officieel niet tegen vocht en zweet bestand. Maar voorlopig werkt alles nog top, na vele uren gebruik en overvloedig transpireren op de Tacx en ook buiten in de regen.