Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Guinness128
- Forum-lid
2x Continental GP 5000
Remschijf 140 Dura Ace RT900
Cassette 11speed 11-25
Remschijf 140 Dura Ace RT900
Cassette 11speed 11-25
-
- Forum-lid HC
Jurrian (oud eigenaar van Bike-Passion), had deze fiets nog staan. Is gebruikt als demo/showroommodel en is voor de verkoop nog teruggeweest naar Passoni voor een nieuwe (beadblasted) finish.
Het is de versie voor velgremmen en ben de eerste eigenaar ondanks dat de fiets eind 2013 gemaakt is.
Heb een zwak voor titanium qua tijdloze uitstraling en was eigenlijk van voornemens om een Enigma of Reilly aan te schaffen. Passoni, Crisp, Moots , Baum of Mosaic zouden namelijk voorlopig nog buiten budget blijven. Dus toen deze voorbijkwam voor een zeer goede prijs met een goed aansluitende geometrie hoefde ik niet lang te twijfelen.
Bedoeling is de fiets op te bouwen met een Super Record (of Record/Chorus) 11 speed groep met in eerste instantie Zonda's (heb ik nog liggen).
Het is de versie voor velgremmen en ben de eerste eigenaar ondanks dat de fiets eind 2013 gemaakt is.
Heb een zwak voor titanium qua tijdloze uitstraling en was eigenlijk van voornemens om een Enigma of Reilly aan te schaffen. Passoni, Crisp, Moots , Baum of Mosaic zouden namelijk voorlopig nog buiten budget blijven. Dus toen deze voorbijkwam voor een zeer goede prijs met een goed aansluitende geometrie hoefde ik niet lang te twijfelen.
Bedoeling is de fiets op te bouwen met een Super Record (of Record/Chorus) 11 speed groep met in eerste instantie Zonda's (heb ik nog liggen).
Top, zo doe ik het ook. Dwz overjarige modellen scoren. Zoals mijn Litespeed Archon (die ik al veel te vaak hier heb laten zien
). Ben benieuwd naar het eindresultaat!

It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton