Jan Janssen
-
- Forum-lid
We staan op 19 aanmeldingen!
JJ Blade, heb net je pb beantwoord.
Ik ga er ook bij zijn maar wel afhankelijk van weer, zin, fysiek en gezondheid en het aantal km de komende weken.
Net terug van vakantie dus moet wat extra gewicht gaan besparen (helaas geen fiets meegenomen)
Trouwens er wordt dan wel gereden in JJ-kleding neem ik aan!!!
Gr
Hans
Goed bezig Gerard en Feskens.
Ik ga er ook bij zijn maar wel afhankelijk van weer, zin, fysiek en gezondheid en het aantal km de komende weken.
Net terug van vakantie dus moet wat extra gewicht gaan besparen (helaas geen fiets meegenomen)
Trouwens er wordt dan wel gereden in JJ-kleding neem ik aan!!!
Gr
Hans
Goed bezig Gerard en Feskens.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
20!!
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
JJ kleding uhmmm slik...ik heb alleen een JJ fiets als dat niet erg is..hm2694 schreef:Trouwens er wordt dan wel gereden in JJ-kleding neem ik aan!!!
Ook maar even posten hier dan, nadat ik me gisteren heb aangemeld voor de tocht.
Ik heb een Jan Janssen Nemo :
Behalve het stuur een echte racefiets
Daarnaast heb ik een wat oudere (volgens mij 10 jaar inmiddels) Jan Janssen Impress.
Ik heb een Jan Janssen Nemo :
Behalve het stuur een echte racefiets
Daarnaast heb ik een wat oudere (volgens mij 10 jaar inmiddels) Jan Janssen Impress.
-
- Forum-lid
Mooie fiets in mooie kleuren!
Het had vanmiddag maar weinig gescheeld of ik had me kunnen afmelden. Na een 77km tocht door de regen ben ik vlak bij huis ten val gekomen bij het veranderen van wegdek van asfalt naar Stelcon (beton) platen t.b.v. plaatselijke wegwerkzaamheden. Er zat een bus achter me die gelukkig op tijd kon stoppen. Flinke schaafwonden aan rechter schouder, elleboog, heup en knie. Bij de val met mijn hoofd tegen de betonplaat geslagen (je hoofd zwiept dan even door). De helm heeft de val niet overleeft en is op twee plaatsen gebroken. Mijn schouder doet flink pijn bij de overgang naar het sleutelbeen maar de eerste indruk is toch dat het niet gebroken is. Even de komende uren/nacht afwachten. Aan de fiets vreemd genoeg nauwelijks schade. De kop van de rechter shifter een beetje afgeschaafd en het stuurlint plaatselijk kapot. Morgen nog even de achterderrie goed controleren. Hij schakelt wel maar niet helemaal vloeiend (naar mijn kritische zin). Eerste serieuse valpartij na 22395 km met mijn Eclypse.
-
- Forum-lid
Zo Carel dat is niet zo mooi! Ik hoop dat de verwondingen beperkt blijven tot hetgeen je zo omschrijft en dat er geen sprake is van een breuk. Blijkt een helm toch weer hoofdzaak! Mazzel gehad man! Even de tijd nemen om te herstellen en hopen dat je er gewoon bij bent. Is toch altijd waardeloos in de regen en verandering van wegdek.
Sterkte!
Sterkte!
Het was een overgang die niet op gelijke hoogte lag Gerard. Het is waarschijnlijk niet meer dan 2-3cm verschil maar door de regen toch genoeg om bij een zijwaardse beweging niet vlot die betonplaat op te kunnen rijden. Er zit zelfs een kleine braam aan de velg van mijn achterwiel, precies aan de rand bij de band. Waarschijnlijk heb ik daar de stalen rand van die betonplaat geraakt en lag ik plots op de grond. Ben nu aan het zoeken naar een andere helm op internet want met die kapotte of zonder helm ga ik niet fietsen!
Morgen ga ik even ter plaatse kijken en wat foto's maken. Wellicht zijn er onvolkomenheden in de uitvoering van de tijdelijke verkeersmaatregelen en valt er wat van de schade te verhalen. Daar ga ik overigens niet van uit, maar je weet het nooit.
Morgen ga ik even ter plaatse kijken en wat foto's maken. Wellicht zijn er onvolkomenheden in de uitvoering van de tijdelijke verkeersmaatregelen en valt er wat van de schade te verhalen. Daar ga ik overigens niet van uit, maar je weet het nooit.
Waardeloos Carel, een valpartij is nooit leuk! Ik hoop dat je er bij ben met de JJ. forum rit!
-
- Forum-lid
Carel idd foto's maken en kijken of je iets kunt verhalen. Valt meestal niet mee maar niet geschoten is altijd mis! En idd zonder helm niet op de fiets
@Carel: Beterschap gewenst en je zal de komende dagen wel wat stijf zijn. Hoop wel dat je er bij bent op de 19e. Zal tzt weer proberen een camera te scoren tbv bewegende beelden. Ik zal hem dan op het stuur monteren. Is tijdens de Stelvio afgelopen zomer goed bevallen. Prima beelden.
@Contrastique: Uiteraard is JJ kleding geen must om mee te doen. Als je fiets maar een JJ is en dat is bij jou geen probleem.
@Contrastique: Uiteraard is JJ kleding geen must om mee te doen. Als je fiets maar een JJ is en dat is bij jou geen probleem.