Kuota
Het leukste is mijn vrouw heeft hem uitgezocht ,ik zegt tegen haar ik wil rond de €2000,00 uitgeven en laat een paar fietsen zien,zij zegt die vindt ik veel mooier (de Kuota) ik zeg prima wel een ander prijskaartje...ze heeft ook de wielen uitgezocht ik had eerst campa zonda er in ook geen verkeerd wiel kwa rij eigenschappen.atzeko schreef:Poeh een super mooie fiets!
Ik heb ook nog even naar een kuota gekeken toen ik een nieuwe fiets ging aanschaffen.
IK weet gelijk weer waarom ik er naar gekeken heb!
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik rij met deze (Tacx Shiva) en voldoen voor mij prima. Ik heb dezelfde bidonhouders (van Bulls) en daar passen ze precies in:nijkie schreef:Haha,suggestie's altijd welkom welke er mooi bijstaan.RobiOne schreef:Zo'n mooie fiets en dan bidons van Roelofs.... Da ken toch niet!
Sorry voor de Bulls foto in een Kuota topic....
RobiOne schreef:Ik rij met deze (Tacx Shiva) en voldoen voor mij prima. Ik heb dezelfde bidonhouders (van Bulls) en daar passen ze precies in:nijkie schreef:Haha,suggestie's altijd welkom welke er mooi bijstaan.RobiOne schreef:Zo'n mooie fiets en dan bidons van Roelofs.... Da ken toch niet!
Heb ik nog liggen 2 zwarte bidons,vindt ik zelf niet mooi staan oo mijn fiets,heb ook nog 2 witte van roelofs liggen.
Sorry voor de Bulls foto in een Kuota topic....
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik ben gevallen voor de Kuota, prachtige fiets! Twijfel echter nog tussen Kebel en Kharma. Budget 3000e all incl. Welke raden jullie aan, iemand ervaringen met beide fietsen? Prijsverschil waard?
Rood-wit-zwart kleur lijkt me knap icm 50mm red wind fulcrum-wieltjes. Benieuwd wat dat gaat kosten ...
Rood-wit-zwart kleur lijkt me knap icm 50mm red wind fulcrum-wieltjes. Benieuwd wat dat gaat kosten ...
Kharma met athena carbon 11 sp,dikke wielen der in en gaan.VJdidi schreef:Ik ben gevallen voor de Kuota, prachtige fiets! Twijfel echter nog tussen Kebel en Kharma. Budget 3000e all incl. Welke raden jullie aan, iemand ervaringen met beide fietsen? Prijsverschil waard?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Zoals de jouwe dusnijkie schreef:Kharma met athena carbon 11 sp,dikke wielen der in en gaan.VJdidi schreef:Ik ben gevallen voor de Kuota, prachtige fiets! Twijfel echter nog tussen Kebel en Kharma. Budget 3000e all incl. Welke raden jullie aan, iemand ervaringen met beide fietsen? Prijsverschil waard?
Ikzelf neig wat meer naar Shimano, maar dat is wschl niet objectief, campagnolo onder kuota zal wel logischer zijn zeker? dan campa bullet wielen onder knallen. Waarom Kharma en geen Kebel? Schijnt vlotter te sturen en lichter te zijn...