Bianchi
-
- Forum-lid
Die teamkleuren op het frame heeft Bianchi wel vaker gedaan. Ik hou er niet van. De kleuren passen vaak niet bij het frame en breken het geheel zo een beetje.
Nadeel van ploegkleuren is vooral dat ze vaak na een jaar of 2 'verouderd' zijn (los van het feit dat ik niet betaal om reclame te maken voor de een of andere firma...)
Maar verder: strak afgebouwd fietsje!
Maar verder: strak afgebouwd fietsje!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Hallo,
Ik wil beginnen met koersen en ik kan een tweedehands fiets op de kop tikken maar ik heb er geen informatie over.
Weet iemand welk type volgende fiets is en eventueel een bouwjaar?
Zou uitgerust zijn met Veloce en Centaur maar wat weet ik ook niet.
Hoe vergelijk je die groepen met Shimano? 105/Ultegra?
Zie ik een carbon voor & achtervork? Iemand een idee over de wielen? Staat iets van Ambrosio op.
Ik wil beginnen met koersen en ik kan een tweedehands fiets op de kop tikken maar ik heb er geen informatie over.
Zie ik een carbon voor & achtervork? Iemand een idee over de wielen? Staat iets van Ambrosio op.
Deze fiets is volgens mij inderdaad niet bedoeld om wedstrijden mee te rijden. Wil niet zeggen dat het onmogelijk is. Andere stuurpen (langer/dieper) en knallen maar. Afmontage is verder goed genoeg. De wielen ken ik echter niet.
Ik ben ook niet van plan om wedstrijden te rijden
Eerder wat kilometers malen in de weekends en woon/werk verkeer.
Ik zie wel net dat het een dubbel is, is dit te doen voor een beginner? Of eerder een tripple of compact?
Hoeveel zou je nog geven voor deze fiets?
Is die groepset te doen?
Heb schrik om m'n eerste fiets tweedehands te kopen omdat die dan niet op maat is, frame zou 54 zijn, ik zelf ben 1,73m & binnenbeen 82cm, kan dit?
Eerder wat kilometers malen in de weekends en woon/werk verkeer.
Ik zie wel net dat het een dubbel is, is dit te doen voor een beginner? Of eerder een tripple of compact?
Hoeveel zou je nog geven voor deze fiets?
Is die groepset te doen?
Heb schrik om m'n eerste fiets tweedehands te kopen omdat die dan niet op maat is, frame zou 54 zijn, ik zelf ben 1,73m & binnenbeen 82cm, kan dit?
-
- Forum-lid HC
Jeroen82 schreef:Hallo,
Eenvoudigste is toch de verkoper ernaar vragen :p. Volgens mij een 2008 Coast2Coast. Vwb Veloce/Centaur vs 105?ultegra gebruik de zoekfunctie op het forum. Idem voor de wielen.
What makes the boat go faster?