Trek
TrekShack schreef:Hallo,
Heb net een Trek madone 5.2 model 2011 gekocht voor 2350 zodus iets meer dan 25% op de adviesprijs, het was een buitenkansje en ik kon het niet laten liggen
Mvg, TrekShack
Een buitenkansje - wel dat valt toch wel mee .... bijna 2500 Euro voor een Ultegra afgemonteerde fiets.... Hij is wel mooi en het is een 2011 model - maar 2500 !! pegels - sorry maar dat vind ik het niet waard.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
2B's schreef:@rene: ben ik het mee eens, maareuh, je buitenkans - c24 wielsetje waarvan het voorwiel na luttele kilometers is geïmplodeerd, dat was zijn prijs - achteraf bekeken - ook niet echt waard...
kan dus iedereen overkomen...
Even off topic , maar wiel was niet geimplodeerd - maar als gevolg van een ongeval gesneuveld. Mijn collega week uit naar links en kwam met zijn snelspanner tussen mijn spaken waardoor er 5 opeenvolgende spaken uitbraken aan de rechterkant.... elk wiel zou hierbij sneuvelen met 20 spaken of minder.
Ook was dit na luttele kilometers , dus waar jij je info vandaan haalt is mij een raadsel. Ik heb trouwens weer excact zo'n C24 wiel ter vervanging aangezien het gewoon top wielen zijn ( stijf - licht - comfortabel ). Het wiel zal als gevolg van normaal rijden zeker niet kapot gaan. Ik heb er afgelopen jaar zelfs mee op kasseien gereden zonder maar iets van onzekerheid te hebben.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
ZAPPerdeflap schreef:Hoi Roy,
'n maat 52 denk ik uit 2008.
Zo te zien heb je al het een en ander vervangen, niet.
Zoals, stuur, stem, crank, zadel en de wiel zouden de classics van Bontrager kunnen zijn,
of heb ik het mis.
Vertel,
Het is een 54 cm. Ik heb het frame los aangeschaft en een en ander van m'n oude racer overgezet. De rotor crank heb ik nieuw aangeschaft. Ondertussen zijn de wielen vervangen door fulcrum racing zero wielen en de pedalen zijn vervangen door speedplay zero's.
Een paar foto's van zoals hij er nu uitziet (hier zitten alleen de oude pedalen er nog op)
[img=http://lp1.pinkbike.com/p4pb5341899/p4pb5341899.jpg]
[img=http://lp1.pinkbike.com/p4pb5341912/p4pb5341912.jpg]
ps:de bandjes zijn vervangen door conti gp4000. Ik reed wel erg snel lek de laatste tijd met de ultremo's...
-
- Forum-lid
Mooi Roy73,
goede keus die Conti GP4000,
goede keus die Conti GP4000,
Grt. Zapp