Pagina 122 van 345

Geplaatst: 12 jul 2010 10:10
door johnj
Mooie fiets en echt een superdeal, waar heb je deze deal kunnen maken?

Geplaatst: 12 jul 2010 11:06
door trekshack
Hallo,

@johnj:
Bi mega-cycle in Deerlijk te Belgie. Je kunt het vergelijken met 12gotrading.

Mvg, TrekShack

Geplaatst: 12 jul 2010 11:32
door johnj
Maakt opzich niet uit als je zelf een beetje handig bent..kan niet anders zeggen dat het echt een super mooie fiets is..

Geplaatst: 12 jul 2010 12:01
door rene
TrekShack schreef:Hallo,

Heb net een Trek madone 5.2 model 2011 gekocht voor €2350 zodus iets meer dan 25% op de adviesprijs, het was een buitenkansje en ik kon het niet laten liggen :D


Mvg, TrekShack


Een buitenkansje - wel dat valt toch wel mee .... bijna 2500 Euro voor een Ultegra afgemonteerde fiets.... Hij is wel mooi en het is een 2011 model - maar € 2500 !! pegels - sorry maar dat vind ik het niet waard.

Geplaatst: 12 jul 2010 12:47
door 2bs
@rene: ben ik het mee eens, maareuh, je buitenkans - c24 wielsetje waarvan het voorwiel na luttele kilometers is geïmplodeerd, dat was zijn prijs - achteraf bekeken - ook niet echt waard... ;-)

kan dus iedereen overkomen...

Geplaatst: 12 jul 2010 13:40
door rene
2B's schreef:@rene: ben ik het mee eens, maareuh, je buitenkans - c24 wielsetje waarvan het voorwiel na luttele kilometers is geïmplodeerd, dat was zijn prijs - achteraf bekeken - ook niet echt waard... ;-)

kan dus iedereen overkomen...


Even off topic , maar wiel was niet geimplodeerd - maar als gevolg van een ongeval gesneuveld. Mijn collega week uit naar links en kwam met zijn snelspanner tussen mijn spaken waardoor er 5 opeenvolgende spaken uitbraken aan de rechterkant.... elk wiel zou hierbij sneuvelen met 20 spaken of minder.

Ook was dit na luttele kilometers , dus waar jij je info vandaan haalt is mij een raadsel. Ik heb trouwens weer excact zo'n C24 wiel ter vervanging aangezien het gewoon top wielen zijn ( stijf - licht - comfortabel ). Het wiel zal als gevolg van normaal rijden zeker niet kapot gaan. Ik heb er afgelopen jaar zelfs mee op kasseien gereden zonder maar iets van onzekerheid te hebben.

Geplaatst: 13 jul 2010 13:32
door 2bs
ok, thanks voor de toelichting... ;-)

Geplaatst: 13 jul 2010 16:24
door n_v_s
Als ik kijk naar de verschillen tussen de 2010 Trek 2.1 en 2.3 zie ik dat de 2.3 een betere wielen, crank en remmen heeft. Zijn er verder nog noemenswaardige verschillen?

Alvast bedankt!

Geplaatst: 14 jul 2010 22:12
door roy73
ZAPPerdeflap schreef:Hoi Roy,

'n maat 52 denk ik uit 2008.
Zo te zien heb je al het een en ander vervangen, niet.
Zoals, stuur, stem, crank, zadel en de wiel zouden de classics van Bontrager kunnen zijn,
of heb ik het mis.

Vertel,


Het is een 54 cm. Ik heb het frame los aangeschaft en een en ander van m'n oude racer overgezet. De rotor crank heb ik nieuw aangeschaft. Ondertussen zijn de wielen vervangen door fulcrum racing zero wielen en de pedalen zijn vervangen door speedplay zero's.

Een paar foto's van zoals hij er nu uitziet (hier zitten alleen de oude pedalen er nog op)


[img=http://lp1.pinkbike.com/p4pb5341899/p4pb5341899.jpg]

[img=http://lp1.pinkbike.com/p4pb5341912/p4pb5341912.jpg]

ps:de bandjes zijn vervangen door conti gp4000. Ik reed wel erg snel lek de laatste tijd met de ultremo's...

Geplaatst: 14 jul 2010 23:21
door johnj
nvs, dat zijn precies de verschillen tussen de 2.1 en 2.3 die je nu schrijft, let wel op want over een week of vier komen de nieuwe 2.1 en 2.3 met de nieuwe 105 2011 groep uit..

Geplaatst: 15 jul 2010 00:37
door zapperdeflap
Mooi Roy73,
goede keus die Conti GP4000,

Geplaatst: 15 jul 2010 09:27
door roy73
Thanks, op naar de volgende upgrades zullen we maar zeggen