Wielrennen op tv
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ik vind dat ze bij de avondetappe niet echt uitblinken in de keuze van bn'ers naast de vaste gasten. Zo blijkt die Niels van der Laan naast het feit dat ie geen cabaret kan maken ook niet over fietsen te kunnen praten . Het mooie aan Henk Lubberding is natuurlijk dat ie nog steeds een matje heeft .
Ben m aan terugkijken. Leuke aflevering ja. Cancellara is echt aan z'n laatste jaar bezig. Hij moet niets meer.... dat straalt er wel van af. En terecht imho.Fietsen?altijd schreef:Ik kijk nu wel net vive le velo. Met Cancelara en Stuyven, die line-up moet de NOS nog aanwerken.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Toch eens gemiste kans als je Zeeman en Spekenbrink aan je tafel hebt zitten: Ik weet dat er officieel nog twee weken niet onderhandelt mag worden, maar probeer dan toch een reactie uit te lokken n.a.v. alle geruchten die rond gaan voor transfers. Zo wordt Kelderman ook genoemd voor Giant. Eens kijken hoe beide heren daar op reageren. Beetje braaf zo allemaal.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De reactie die ze niet geven, is vaak al veelzeggend. Zeker bij transfers die eigenlijk al rond zijn. Spekenbrink gaf volgens mij wel aan dat het sprinttreintje weer terug zou komen. Matthews bij Giant?
Dat heb je ook kunnen zien bij het Contador, de Jongh en Trek-verhaal. Gewoon een beetje van "zou kunnen" en hypothetisch.
Dat heb je ook kunnen zien bij het Contador, de Jongh en Trek-verhaal. Gewoon een beetje van "zou kunnen" en hypothetisch.
-
- Forum-lid
Deze avondetappe toont maar weer eens aan , net als die op de vorige rustdag , waar Groenewegen en ik geloof Kruijswak aan tafel zaten dat er beter geen mensen daar zijn die nu aktief in het peloton werkzaam zijn. Saaier kan bijna niet. Dan beter oud-renners , het liefst van de "grote generatie" uit de jaren 70 en 80, en gasten buiten het wielrennen.EmPeHa schreef:Toch eens gemiste kans als je Zeeman en Spekenbrink aan je tafel hebt zitten: Ik weet dat er officieel nog twee weken niet onderhandelt mag worden, maar probeer dan toch een reactie uit te lokken n.a.v. alle geruchten die rond gaan voor transfers. Zo wordt Kelderman ook genoemd voor Giant. Eens kijken hoe beide heren daar op reageren. Beetje braaf zo allemaal.
Het dient vooral amusementsTV te zijn met als invalshoek de Tour. Het is voor een breder publiek dan alleen die enkele zogenaamde wielerkenners.
-
- Forum-lid
Liever types als Zonneveld en Nelissen, die dus nog niet te lang gestopt zijn.
Uit de jaren 70 en 80 krijg je alleen maar te horen: Toen ik nog reed, in mijn tijd etcetera. Die hebben geen
fatsoenlijke vergelijking met recente tijden en kennen ook geen of weinig insiders uit het huidige peloton.
Uit de jaren 70 en 80 krijg je alleen maar te horen: Toen ik nog reed, in mijn tijd etcetera. Die hebben geen
fatsoenlijke vergelijking met recente tijden en kennen ook geen of weinig insiders uit het huidige peloton.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Dat hoeft wat mij betreft ook niet. Het dient te gaan om het onderhoudende aspect en het actuele inhoudelijke wieleraspect mag op de tweede plaats te komen. Daarvoor zijn de saaie rechtstreekse uitzendingen dan weer voor.Fietsen?altijd schreef:Liever types als Zonneveld en Nelissen, die dus nog niet te lang gestopt zijn.
-
- Forum-lid
Vanavond in Vivele Velo Kevin De Weert en Louis Tobback te gast.
Ik verwacht de omgekeerde wereld: nietszeggende (poltieke) antwoorden van bondscoach De Weert en juist van de politcus Tobback bijdrages die de amusementswaarde verhogen.
Ik verwacht de omgekeerde wereld: nietszeggende (poltieke) antwoorden van bondscoach De Weert en juist van de politcus Tobback bijdrages die de amusementswaarde verhogen.