Wat is fout, wat kan echt niet?
Zelfs al ben je jong, wat de grens daarvan ook mag zijn, dan is een dure fiets ook prima te betalen. Kwestie van keuzes maken. Als je niet iedere week 100 euro stukslaat in een kroeg of club heb je na een half jaar geld genoeg voor een schone ros.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
TumTumTum schreef:...Oh nee, dat betekend dat ik er zo'n vierkant hipsterbaardje bij moet laten groeien...
60 x Ventoux
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
TumTumTum schreef:I. En latte machiato drinken.
Lekker!
Maar is het dan weer fout als ik dat drink en ik ben geen hipster?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Latte Machiato is hoe dan ook fout. Een beetje kerel neemt zijn caffeine tot zich via dubbele espresso's.
(M.a.w. Latte Machiato is voor meisjes)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Drinken roeiers koffie voor caffeine? Wielrenners slikken daar gewoon pillen voor, beetje wat in koffie zit zeg geen zoden aan de dijk53x11 schreef:Latte Machiato is hoe dan ook fout. Een beetje kerel neemt zijn caffeine tot zich via dubbele espresso's.
Roeier ben ik allang niet meer hoor (die pillen ken ik maar al te goed!), maar koffie-met-melk komt er bij mij niet in
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
martinbo schreef:+1knutmo schreef:Let wel, vrijwel iedereen hier heeft een te dure fiets voor z'n niveau.
-1
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Oh.. Nou ja.. Benen scheren is eigenlijk ook voor meisjes en dat doe ik ook.53x11 schreef:Latte Machiato is hoe dan ook fout. Een beetje kerel neemt zijn caffeine tot zich via dubbele espresso's.
Maar ik zal de volgende keer dat ik een date heb dan maar geen Latte bestellen. Waarschijnlijk denken de dames dat ik geen echte kerel ben. Aan de andere kant.. Een echte kerel doet gewoon waar die zin in heeft en laat zich niet leiden door wat volgens anderen hoort..
.. Man ik raak helemaal in verwarring door dit topic.
Denk dat ik maar snel even een rondje ga doen op mijn pas gekochte maar 12 jaar oude MTB waar ik gewoon heel blij mee ben. Alleen is het wel een fully en dat is natuurlijk weer fout als je er niet mee in de Alpen fietst... AAHHHHH
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Alles is beter dan op de bank hangen:)
@tommeke14, het was wel tijdens de JJC, dus ze hadden al wat KMS in de benen
@tommeke14, het was wel tijdens de JJC, dus ze hadden al wat KMS in de benen