Ziet er goed uit, hopelijk heeft je schoonvader er veel plezier mee.
Fons bikes
wat een gek frame? Het bracket lijkt wel heel erg ver naar voren geplaatst?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat nooit passen voor een man.....
Less is bore
Eerlijk is eerlijk, die fiets ziet er best fraai uit!
.
..
...
.... Voor een meisjesfiets...
:-p
.
..
...
.... Voor een meisjesfiets...
:-p
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik zou als man voor geen goud op een 'vrouwen Fons' frame/ fiets met Fons decal willen rijden en mij er zeer ongemakkelijk op voelen/schamen.
Ook al kreeg ik die voor niets van de mannenFonsbende.
Dit n.a.v. al hun bewust in de wereld gebrachte leugens en ontkenningen en Jannekes perikelen.
Fons' ego en naamsbekendheid is bij mannen (en bij meerdere vrouwen neem ik aan die Jannekes en Marijn de Vries' blogs hebben gelezen) nou niet bepaald positief, waar Fons dan zelf zeer overtuigend voor gezorgd heeft.
Ook al kreeg ik die voor niets van de mannenFonsbende.
Dit n.a.v. al hun bewust in de wereld gebrachte leugens en ontkenningen en Jannekes perikelen.
Fons' ego en naamsbekendheid is bij mannen (en bij meerdere vrouwen neem ik aan die Jannekes en Marijn de Vries' blogs hebben gelezen) nou niet bepaald positief, waar Fons dan zelf zeer overtuigend voor gezorgd heeft.
Ik denk dat je de reikwijdte en impact van dit forum en de blog van Janneke schromelijk overschat.
Ik vind het vooral hilarisch ironisch dat een merk dat zich afficheert als exclusief voor vrouwen nu als een soort van charme offensief een frame kado doet aan een man.
Ik vind het vooral hilarisch ironisch dat een merk dat zich afficheert als exclusief voor vrouwen nu als een soort van charme offensief een frame kado doet aan een man.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Heb jij al een Fons in "het wild" gezien?53x11 schreef: ↑29 mar 2019 08:59 Ik denk dat je de reikwijdte en impact van dit forum en de blog van Janneke schromelijk overschat.