Vandaag 10, 6 en 4.daniel1975 schreef: ↑28 jul 2023 17:37Zitten er op elke aankomst boni’s?
Want dan loop je er idd aardig wat mis.
tour 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan snappen ze er nog minder van dan ik dacht. Je hebt een van de sterkste sprinters binnen de ploeg, die had zo paar etappes kunnen pakken. Knulligheid ten top.
Less is bore
-
- Forum-lid
En een slecht businessmodel...daniel1975 schreef: ↑28 jul 2023 18:08 Dan snappen ze er nog minder van dan ik dacht. Je hebt een van de sterkste sprinters binnen de ploeg, die had zo paar etappes kunnen pakken. Knulligheid ten top.
Ik vraag me echt af of ze er niet bijna vanuit gegaan waren de meeste etappes te winnen. Dan is de opbrengst nogal schraal. En heb ik met Lotte te doen.daniel1975 schreef: ↑28 jul 2023 18:08 Dan snappen ze er nog minder van dan ik dacht. Je hebt een van de sterkste sprinters binnen de ploeg, die had zo paar etappes kunnen pakken. Knulligheid ten top.
-
- Forum-lid
Lijkt een beetje standaard te worden bij haar; "Tja, we waren euhmm, weet nie" "wellicht hadden we moeten euhm, tja weet nie" etc, etc, etc.
Het komt op mij idd niet over alsof ze begaan/betrokken is bij haar ploeggenoten.
Als ik haar uitstraling vergelijk met bijv. een Van Vleuten.
Verder is een het ongeorganiseerde bende bij de sprintersploegen. Blijkbaar lukt het niet om samen te werken in de achtervolging. Controle lijkt er niet te zijn. Vandaag zouden er toch zo drie a vier ploegen moeten willen rijden voor een massasprint?
Maakt de tour des femmes wel een stuk onvoorspelbaarder en wat mij betreft leuker.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat schreef ik al: totaal geen leiderschap of verantwoordelijkheid.uninvitedguest schreef: ↑28 jul 2023 18:49Lijkt een beetje standaard te worden bij haar; "Tja, we waren euhmm, weet nie" "wellicht hadden we moeten euhm, tja weet nie" etc, etc, etc.
Het komt op mij idd niet over alsof ze begaan/betrokken is bij haar ploeggenoten.
Hoop dat Lotte vertrekt naar een andere ploeg. Ben geen specifieke fan van haar, maar heb nu wel met haar te doen.
Less is bore
Ik snap de kritiek op SDW maar de feiten zijn wel dat SDW de meest succesvolle ploeg is deze tour. 6 dagen de gele trui, 2 rit overwinningen, de eindoverwinning voor de groene trui is al binnen en eerste in het ploegen klassement. Daarnaast is er een grote kans dat daar de komende dagen nog een of meerdere overwinningen aan toegevoegd gaat worden.
Het had de afgelopen dagen zeker nog beter gemoeten maar ik vind de meeste reacties over de rit van vandaag wel erg negatief.
Gezien de hectiek van gisteren en de belangrijke rit van morgen, kan ik wel begrijpen dat ze het vandaag aan de sprintersploegen over lieten, die vandaag hun laatste kans hadden.
Het had de afgelopen dagen zeker nog beter gemoeten maar ik vind de meeste reacties over de rit van vandaag wel erg negatief.
Gezien de hectiek van gisteren en de belangrijke rit van morgen, kan ik wel begrijpen dat ze het vandaag aan de sprintersploegen over lieten, die vandaag hun laatste kans hadden.
Morgen is de finish laat ivm met de mannen die in San Sebastian rijden. Dat is nu eens goed gedaan om dat zo op elkaar af te stemmen.
Wordt misschien wel met een bordje op schoot koers kijken
De toppers hebben dan misschien 6 dagen wat terughouden gekoerst de komende twee dagen is het volle bak.
Zin in!