Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Setje DT Swiss P1800 23mm voor op mijn meer dan 10 jaar oude alu racer.
Het lijkt me het juiste moment om nog een leuk setje te kopen voor velgremmen en quick release voordat echt alles schijf en steekas is. Met mijn prestaties op de fiets is alles duurder beter een overkill. (lees: ik zou enorm voor lul rijden met carbon)
Ik hoop wat meer stijfheid en comfort te krijgen ten opzicht van mijn huidige 2kg zware standaard wieltjes van eveneens meer dan 10 jaar oud.
En als deze wielen me ook nog eens 5km/h sneller maken is dat helemaal mooi meegenomen!!![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Het lijkt me het juiste moment om nog een leuk setje te kopen voor velgremmen en quick release voordat echt alles schijf en steekas is. Met mijn prestaties op de fiets is alles duurder beter een overkill. (lees: ik zou enorm voor lul rijden met carbon)
Ik hoop wat meer stijfheid en comfort te krijgen ten opzicht van mijn huidige 2kg zware standaard wieltjes van eveneens meer dan 10 jaar oud.
En als deze wielen me ook nog eens 5km/h sneller maken is dat helemaal mooi meegenomen!!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ik heb mezelf een aantal doelen gesteld qua fietsen dit jaar en door het naar mijn werk fietsen heb ik over een maand al net zo veel gefietst als vorig jaar, al is dat geen doel omdat ik dat makkelijk haal.
Een van de doelen is om dit jaar 4 km/h harder te gaan dan vorig jaar en hopelijk helpen fondo en veloviewer genoeg om in ieder geval een stap te kunnen zetten qua km/h. Vooralsnog ben ik wel meer gaan fietsen en nog niet harder maar al wel op plekken geweest waar ik nog niet eerder ben geweest. En dat is ook winst!
Ik zie nu een Passoni-stuur op MP te koop staan btw...NoBlink schreef: ↑03 mar 2020 09:47 Jurrian (oud eigenaar van Bike-Passion), had deze fiets nog staan. Is gebruikt als demo/showroommodel en is voor de verkoop nog teruggeweest naar Passoni voor een nieuwe (beadblasted) finish.
Het is de versie voor velgremmen en ben de eerste eigenaar ondanks dat de fiets eind 2013 gemaakt is.
Heb een zwak voor titanium qua tijdloze uitstraling en was eigenlijk van voornemens om een Enigma of Reilly aan te schaffen. Passoni, Crisp, Moots , Baum of Mosaic zouden namelijk voorlopig nog buiten budget blijven. Dus toen deze voorbijkwam voor een zeer goede prijs met een goed aansluitende geometrie hoefde ik niet lang te twijfelen.
Bedoeling is de fiets op te bouwen met een Super Record (of Record/Chorus) 11 speed groep met in eerste instantie Zonda's (heb ik nog liggen).
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Erg fraai zo een Passoni, Jos Feron had ook een Top Force een tijd te koop staan was gelukkig niet mijn maat - veel plezier
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
YFood !!!
Als voorschot op de gravelbike die volgende maand komt, vandaag een setje “Giro privateer lace” schoenen gekregen. Als verlaat verjaarskado ![😎](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f60e.svg)