Het is inderdaad net wat je wilt hebben + dat bij canyon de cranksets qua maat niet de mijne zijn. Kost dat ook weer geld om te ruilen. Al moet ik zeggen dat de aeroad slx 9.0 disc sl toch negenoeg mijn gehele keuze zou zijn. Behalve een wifli achterderrie en hope remklauwen, maar de laatste zul je nergens vinden op een standaard bike.TKMP schreef: ↑29 jun 2017 12:04 https://www.canyon.com/nl/road/ultimate ... nical.html
2500 is geen geld voor een frame + pen en stuur, dan ben je een dief van je eigen knip.
blijft altijd veel geld. klopt.
zelf bouwen betekend: eigen groep kiezen(cranklengtes + chainsets +cassette)
eigen zadel de oem zijn niet altijd fijn, eigen wielen kiezen.
een reeds afgmonteerde fiets heeft soms nog wat tuning nodig.
ik zal niet snel een volledig afgemonteerde fiets aanschaffen.
Canyon
-
- Forum-lid HC
en dat in het canyon draadje durven typen!daniel1975 schreef: ↑29 jun 2017 13:29 Losse frames zijn veel te duur. Als je zoveel geld uitgeeft voor een los frame koop je iets écht moois
Als dat zo is, dan komt het geluid niet van het bracket. Zoek het eerder in:
- remmen staan niet ver genoeg open en slepen
- nieuwigheid van het achterwiellager
Waarschijnlijk het laatste. Ik zou me niet te druk maken.
Die vertraging geldt idd als je in September / Oktober al een 2018 frameset wil hebben, maar eenmaal in februari / maart valt dat ook wel weer mee.
Canyon heeft na lancering van de nieuwe Ultimate CF SLX reeks twee jaar geleden idd lange vertragingen gekend die een groot deel van 2015 hebben geduurd (zowel volledige fietsen als framesets), maar mijn losse frameset (Ult CF SLX Electric in zilver) werd vorig jaar in juni binnen twee weken geleverd. Het kan dus wel
-
- Forum-lid HC
Een los frame is vooral de saaie zwarte kleur die het overwegen niet eens mogelijk maakt. Eén van de voordelen is dat de Endurance CF SL vanaf de fabriek afgeleverd is zoals ik hem wil, dus met een Fizik Alliante zadeltje, 11c stuurpen, zadelpen die omgekeerd kan worden (deels en precies genoeg).
Kortingen op racefietsen zijn op de website geplaatst!
Ik heb sinds een week de Endurace CF 7.0.
Nu is de 8.0 te koop voor dezelfde prijs. Ik vermoed dat ik die gewoon kan inwisselen?
Is deze upgrade de moeite waard? Andere wielen, ander zadel en andere zadelpen.
Nu is de 8.0 te koop voor dezelfde prijs. Ik vermoed dat ik die gewoon kan inwisselen?
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Yep, de kortingen staan er op. De Ultimate CF SL 9.0 is nu met 400euro korting erg interessant.
https://www.canyon.com/nl/road/ultimate ... l-9-0.html
https://www.canyon.com/nl/road/ultimate ... l-9-0.html
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Klopt, je kan of de korting vragen of jouw fiets terugsturen en een nieuwe kopen.Drossie2 schreef: ↑30 jun 2017 10:29 Kortingen op racefietsen zijn op de website geplaatst!
Als je wacht tot het geld terug op je rekening staat zit je mogelijk 2 weken zonder fiets.
Je kan ook de nieuwe al betalen en dan even wachten tot die er is dan dan je "oude" terugsturen en wachten op de geldteruggave.
Edit: Typo
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 30 jun 2017 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
20 weken? Dat is een typfout veronderstel ik?Lcsmet schreef: ↑30 jun 2017 10:59Klopt, je kan of de korting vragen of jouw fiets terugsturen en een nieuwe kopen.Drossie2 schreef: ↑30 jun 2017 10:29 Kortingen op racefietsen zijn op de website geplaatst!
Als je wacht tot het geld terug op je rekening staat zit je mogelijk 20 weken zonder fiets.
Je kan ook de nieuwe al betalen en dan even wachten tot die er is dan dan je "oude" terugsturen en wachten op de geldteruggave.
Ik had 2 weken geleden al een Endurace CF 7.0 gekregen, maar die was beschadigd. Ik heb een nieuwe besteld en de andere terug gestuurd. Ik heb de fiets vrijdag meegegeven met de koerier, maandag was de fiets aangekomen in Koblenz en woensdag stond het geld terug op de kredietkaart.
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
-
- Forum-lid HC
Na de Tour sowieso niet. Meestal zijn er een X aantal modellen de gehele Tour in de aanbieding en hebben ze nog 'dagtoppers'.
€300,- korting op de CF 9.0 SL. Net te weinig om te zeggen *nu kopen*.