Deze week bestel ik de 85mm.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vive Le Velo wielershirt met 50% korting
Ja ja. Valt dit in de categorie "ik vraag het voor een vriend"? Je mag je heus wel op een ebike vertonen hoor
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Surly Cross Check framesetje in de sale bij bike24
- Setje mini V-brakes voor 2 tientjes.
Binnenkort ff een n+1-1 doen: onderdelen van m'n oude racefiets overzetten dus! Die staat toch maar stof te happen, ik gebruikte 'm enkel als ik training moest geven en het regende
Cross Check wordt uiteraard een lekkere gravel / race / CX / slecht weer / lichte reis / bikepack / singlespeed / fixed / versnellings / knutsel / alles fiets.
- Setje mini V-brakes voor 2 tientjes.
Binnenkort ff een n+1-1 doen: onderdelen van m'n oude racefiets overzetten dus! Die staat toch maar stof te happen, ik gebruikte 'm enkel als ik training moest geven en het regende
Cross Check wordt uiteraard een lekkere gravel / race / CX / slecht weer / lichte reis / bikepack / singlespeed / fixed / versnellings / knutsel / alles fiets.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Leuk! Ik heb hier ook vaak naar gekeken, ik vind de reach alleen zo lang voor een 56 soort van relaxed geo
Ja hij's leuk hè! Stond al meer dan 10 jaar stiekem op mijn verlanglijstje. Toen associeerden we het woord 'gravel' nog gewoon met tennis
Hij wordt of werd ook compleet verkocht met flat bar, misschien dat ze 'm daarom zo lang gemaakt hebben?
Voor mij klopt het dan juist weer aardig: mijn XL Propel heeft een 605mm TT icm 130mm stuurpen. De 62cm CC die ik besteld heb heeft een 610mm bovenbuis dus met een 110 of 120 stuurpen en een stuurtje met niet teveel reach krijg ik het wel werkend verwacht ik.
De 64cm is nog veeeel langer trouwens!
Veel vergelijkbare frames (Pompetamine, Kaffenback) gaan juist maar tot een 570 of 580mm TT, dat vind ik dan weer te kort.
Hij wordt of werd ook compleet verkocht met flat bar, misschien dat ze 'm daarom zo lang gemaakt hebben?
Voor mij klopt het dan juist weer aardig: mijn XL Propel heeft een 605mm TT icm 130mm stuurpen. De 62cm CC die ik besteld heb heeft een 610mm bovenbuis dus met een 110 of 120 stuurpen en een stuurtje met niet teveel reach krijg ik het wel werkend verwacht ik.
De 64cm is nog veeeel langer trouwens!
Veel vergelijkbare frames (Pompetamine, Kaffenback) gaan juist maar tot een 570 of 580mm TT, dat vind ik dan weer te kort.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik zou me kunnen voorstellen dat je hier heel blij van wordt.
Welke groep komt hierop?