Raad de weg (NL)
Zoek het langs de Grebbelinie
Overduidelijk de groeperlaan of treekerweg (?)
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Neen je zit nog wat te westelijk... de Treekerweg heeft trouwens nieuwe bestrating gekregen, een enorme comfortverbetering
[quote="kaj1500"]Het ziet er bekend uit, hoewel ik zelf meestal omrij als ik zo'n weggetje tegenkom.[/quote] Hehe kan ik me voorstellen, houd zelf ook niet van dit rammelwerk. Maar in mijn nieuwsgierigheid dook ik een keer een fietspad op om te zien waar ik uit zou komen, en vanaf de andere kant (een doorgaande weg) had ik me ook eens afgevraagd waar deze weg naartoe leidt. Met name in de wintermaanden, als het te koud is om heel ver te fietsen, houd ik mijn ritten interessant door af en toe eens een onbekend stukje op te zoeken. Met name interessant als het potentieel biedt om een bebouwde kom te ontwijken. Sommige plaatsen liggen gewoon heel erg in de weg (bijv. Veenendaal (!)). Heb op OpenStreetMap ook alweer een paar fietspaden gespot die ik nog niet ken.
Als jullie geen zin hebben om te puzzelen/zoeken schiet het niet echt op natuurlijk
Ik zal de gegeven hints nog even op een rijtje zetten:
-oostelijk tov Leusden, nl. in de buurt van Veenendaal
-geen doorgaande weg, maar een zijweg van een doorgaande weg
-van een kant te rijden voor auto's, van de andere kant alleen een fietspad
-onderdeel van de Grebbelinie
Ik kan het niet makkelijker maken zonder de straatnaam te geven.
Ik zal de gegeven hints nog even op een rijtje zetten:
-oostelijk tov Leusden, nl. in de buurt van Veenendaal
-geen doorgaande weg, maar een zijweg van een doorgaande weg
-van een kant te rijden voor auto's, van de andere kant alleen een fietspad
-onderdeel van de Grebbelinie
Ik kan het niet makkelijker maken zonder de straatnaam te geven.
[quote="newD"]Ik ken het weggetje niet, maar om het weg raden niet stil te laten vallen een losse flodder: Schalm, zijweg van de Arnhemseweg tussen Renswoude en Veenendaal de Klomp[/quote]
Precies!
Precies!
Lang leve Google maps! Zonder de aanwijzingen, een beetje geluk en GM had ik er nooit achter gekomen. Binnenkort de weg maar eens live bewonderen.
Dan de nieuwe opgave. Is vast niet zo lastig. Afgelopen weekend kwam ik er voor het eerst langs al fietse ik wel vaker in de regio.
Welke weg?
Dan de nieuwe opgave. Is vast niet zo lastig. Afgelopen weekend kwam ik er voor het eerst langs al fietse ik wel vaker in de regio.
Welke weg?
Is het Thomas Dekker, het doping-topic, de vakantietijd, het mooie weer, of is de opgave wat aan de lastige kant?
Dat laatste lijkt me toch van niet. Als onderdeel van een redelijk bekende toertocht zou je denken dat de doelgroep deze weg moet herkennen.
Dat laatste lijkt me toch van niet. Als onderdeel van een redelijk bekende toertocht zou je denken dat de doelgroep deze weg moet herkennen.