Vandaag gezien...een korte broek
-
- Forum-lid
Wat boeit het dat de winter net over de helft is? Je kleed je op de temperatuur niet op het seizoen.
Gisteren met trainen was ik de enige zonder lange vingers... het was toch dik 6 graden.
Gisteren met trainen was ik de enige zonder lange vingers... het was toch dik 6 graden.
Maak joe woar
Gister gewoon in korte broek gefietst en nog spijt gehad dat ik niet kort-kort ben gegaan. Met een graad of 16 en zon prima te doen.
Over krap 3 weken is de koudste helft van het jaar alweer voorbij en de meteorologische winter is over 10 dagen achter de rug.
Over krap 3 weken is de koudste helft van het jaar alweer voorbij en de meteorologische winter is over 10 dagen achter de rug.
Campagnolo Ultra Dork
- Martijn Beek
- Forum-lid
- Contact
Vandaag net na de middag kon het prima. Heerlijk!
Alles loopt op rolletjes, alles op wielen. www.zwenkwielen.net
-
- Forum-lid
Zit er een kachel in die Renault danMartijn Beek schreef:Vandaag net na de middag kon het prima. Heerlijk!
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Gisteren langs de Portengse Zuwe, een wielrenner in korte broek terwijl de thermometer van mijn Rox 5,8°C aanwees. Hij had wel rooie benen (van de kou).
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Sommige mensen kunnen daar tegen. Zal met gewenning te maken hebben. Ik moet er ook niet aan denken. Of er zijn mensen met een of andere vreemde kronkel in hun hoofd dat het zo hoort omdat de renners op teevee ook altijd met korte broekies rondrijden. Geen idee. Of misschien hebben ze maar één broek.
Veni. Vidi. Fietsie.
Klopt in mijn geval. In het verleden reed ik bij +8 al wel met een korte. Tegenwoordig doe ik het niet meer. Het warm houden van de benen is toch best belangrijk op de fiets. Maar kort fietst toch het prettigstTumTumTum schreef:Sommige mensen kunnen daar tegen. Zal met gewenning te maken hebben. Ik moet er ook niet aan denken.
Er zijn geen slechte omstandigheden, alleen slechte excuses.
-
- Forum-lid
Er zijn mensen die goed tegen de kou kunnen zoals:TumTumTum schreef:Sommige mensen kunnen daar tegen. Zal met gewenning te maken hebben. Ik moet er ook niet aan denken. Of er zijn mensen met een of andere vreemde kronkel in hun hoofd dat het zo hoort omdat de renners op teevee ook altijd met korte broekies rondrijden. Geen idee. Of misschien hebben ze maar één broek.
https://www.youtube.com/watch?v=HZO3_lyncX4
En in het wielrennen had je Steven de Jongh die altijd met korte mouwen te zien was.
Ik kreeg mee dat je onder de 18 graden je benen en armen moest bedekken.