Geplaatst: 04 jan 2008 22:38
Hallo,
Ik twijfel nog altijd of het prijsverschil tussen de R1 en R4 wel de moeite waard is.
Persoonlijk vindt ik die witte R4 mooier dan de zwarte R1.
Ik zou gaan voor een complete fiets R4 die ik volledig zou strippen en met mijn eerder genoemde onderdelen zou afmonteren. Dit om de doorlopende zadelpen te hebben.
Heeft er iemand een idee wat een volledig gestript R4 frame in de maat small zou wegen??
Hij zou dus wel de doorlopende zadelpen hebben.
De vork van een R4 zou volgens Scott 390gr wegen maar enkele weken geleden had Sharkman er eentje gewogen en kwam maar op 330gr. Dus is er weinig verschil met de gewone Addict vork.
Zou het niet gewoon zo zijn dat een R4 frame een gewoon addict frame is maar dan met het extra gewicht van de lak???
@ sharkman: enkele weken geleden heb je een R4 frame gewogen. Was dit met zadelpenbeugel en balhoofdcups???
thx
Ik twijfel nog altijd of het prijsverschil tussen de R1 en R4 wel de moeite waard is.
Persoonlijk vindt ik die witte R4 mooier dan de zwarte R1.
Ik zou gaan voor een complete fiets R4 die ik volledig zou strippen en met mijn eerder genoemde onderdelen zou afmonteren. Dit om de doorlopende zadelpen te hebben.
Heeft er iemand een idee wat een volledig gestript R4 frame in de maat small zou wegen??
Hij zou dus wel de doorlopende zadelpen hebben.
De vork van een R4 zou volgens Scott 390gr wegen maar enkele weken geleden had Sharkman er eentje gewogen en kwam maar op 330gr. Dus is er weinig verschil met de gewone Addict vork.
Zou het niet gewoon zo zijn dat een R4 frame een gewoon addict frame is maar dan met het extra gewicht van de lak???
@ sharkman: enkele weken geleden heb je een R4 frame gewogen. Was dit met zadelpenbeugel en balhoofdcups???
thx