Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 09 sep 2005 17:38

De shifters zelf zijn idd naar beneden gezakt, want nu staat je stuur zelfs al wat naar boven toe gericht (zou parallel met je bovenbuis moeten lopen) of lijkt dat zo omdat je fiets niet recht op de foto staat.. Dus als er een ander lintje op gaat idd even de shifters wat omhoog zetten als dat lukt. Dat zou net wat comfortabeler moeten zitten.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 09 sep 2005 18:05

Hij staat niet recht met de bovenbuis maar nu pakt hij onderin wel goed vast. Iets wat voor mij heel voornaam is omdat ik in de wedstrijden meestal alleen onderin rijd. (criteriums en junior klassiekers tot ongeveer 125km dus dat houd ik nog wel vol.)
Eerlijk gezegd zou ik wel wat meer aandacht mogen geven aan mijn positie op de fiets maar ik heb nooit geen zin om mezelf echt goed op de fiets te zetten. Ik zit nu wel redelijk goed.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 09 sep 2005 18:11

Als het nu goed is dan moet je dat vooral zo laten, toch? en als je het wil aanpassen moet je het met kleine stappen doen, zo kunnen de spieren enz. aan de nieuwe houding wennen.

Maar dat stuurlintje staat wel mooi bij je fiets, geeft hem wat chique's.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 09 sep 2005 18:27

Dat aanpassen doe ik ook altijd in kleine stapjes hoor. Ik kijk wel uit.
Dat is overigens weer mn oude stuurlint Het was links beschadigt door een val in een eindsprint en rechtsboven wat afgezakt. (kun je zien als je goed kijkt) Heb er nog wel enkele weken mee doorgereden maja zag eigenlijk niet uit. Dat stuurlint was van dat hele oude gladde ambrosiolint (kun je makkelijk schoonmaken) Nu heb ik van dat wit carbon overigens ook van ambrosio

Maja dit was weer het zeer boeiende onderwerp: Stuurlint

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 09 sep 2005 21:58

Twee plaatjes van mijn crossfiets (even klikken om te vergroten).





De specs:
Empella Bonfire SL (55 cm)
Cranks, Shifters, voorder en achterder: Ultegra 9 speed
Froglegs
Voorbladen 39 (ultegra) en 46 (TA)
Achter 12-23 Campa Veloce
Ketting: SRAM
Wielen: Campa Bora met Tufo tubes
Zadel: Fi:zik
Zadelpen en stuurpen: ITM Millennium
Stuur: Deda 2-nogwat
Pedalen: Time ATAC

WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 09 sep 2005 22:08

Leuke fiets, maar schakelt dat mengsel tussen Campa, Shimi en S-Ram nog een beetje? Lijkt mij niet dat het echt vloeiend loopt.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 09 sep 2005 22:12

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 09 September 2005

Leuke fiets, maar schakelt dat mengsel tussen Campa, Shimi en S-Ram nog een beetje? Lijkt mij niet dat het echt vloeiend loopt.


De combi tussen shimi en campa is voor mij ook nieuw.
Na een korte tesch bij ons in de bossen (25 km), heb ik zondag jl. als proef de Contetocht in Eersel gereden (van wv De Contente), een veldtoertocht van 88 km zonder problemen in het schakelen.
Ik ben tot zover dus tevreden.
Morgen en zondag wedstrijd dan zal ik het zeker weten.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 09 sep 2005 23:58

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 09 September 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 09 September 2005

Leuke fiets, maar schakelt dat mengsel tussen Campa, Shimi en S-Ram nog een beetje? Lijkt mij niet dat het echt vloeiend loopt.


De combi tussen shimi en campa is voor mij ook nieuw.
Na een korte tesch bij ons in de bossen (25 km), heb ik zondag jl. als proef de Contetocht in Eersel gereden (van wv De Contente), een veldtoertocht van 88 km zonder problemen in het schakelen.
Ik ben tot zover dus tevreden.
Morgen en zondag wedstrijd dan zal ik het zeker weten.

Mooie crosser. Ik vind het vooral een zeer mooie voorvork.
Excuse me while I kiss the sky

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 10 sep 2005 01:03

Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 09 September 2005
Twee plaatjes van mijn crossfiets (even klikken om te vergroten).


De specs:
Empella Bonfire SL (55 cm)
Cranks, Shifters, voorder en achterder: Ultegra 9 speed
Froglegs
Voorbladen 39 (ultegra) en 46 (TA)
Achter 12-23 Campa Veloce
Ketting: SRAM
Wielen: Campa Bora met Tufo tubes
Zadel: Fi:zik
Zadelpen en stuurpen: ITM Millennium
Stuur: Deda 2-nogwat
Pedalen: Time ATAC


Zeer mooie fiets met een heel eigen look. Zeg, die Flightdeck (ziet er althans zo uit) op je stuur, met welke beugel precies heb je die centraal midden gemonteerd?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 10 sep 2005 01:10

Prachtige crossfiets! Ik vind de Empella Bonfire echt een van de mooiste crossfietsen; die voorvork is echt goddelijk. Mooi afgewerkt ook... enkel nog Dura-Ace (9sp) mannetjes zouden het helemaal top maken. Super.

@ Rolandt: een dergelijk lang onderstukje om je FlightDeck precies voor je stuurpen te plaatsen is te krijgen bij Shimano.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 10 sep 2005 01:30


Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 09 September 2005

Wielen: Campa Bora met Tufo tubes


Met alu remvlakken?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 10 sep 2005 01:53

Quote: Origineel geplaatst door TimoWr op 09 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 09 September 2005
Wielen: Campa Bora met Tufo tubes
Met alu remvlakken?






Dat is een oudere versie van de Campagnolo Bora's. Minstens 5 jaar oud, niet? Kijk ook even naar de andere foto: daar zie je dat ie nog geen carbon naafje had, zoals in de huidige Bora G3.




Hier foto van de fiets van een prof die deze oude Bora's nog gebruikte in de Tour of Britain:

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie