Vandaag gefietst in 2013
Ik heb vandaag de Arlberg giro gereden in Oostenrijk. Een weinig bekende cyclo in Nederland, gezien het aantal landgenoten dat aan de strat stond.
De samenvatting:
Eindstrijd: 4h 52m 34,3 s
Resultaat: P324
Gemiddelde: 30,351 kmh
150 km en 2400 hoogtemeters
Gemiddelde pols: 156
Maximum snelheid: 92,5 kmh (nieuw record)
Het volledige verslag op:
http://robgemen.blogspot.co.at/2013/08/ ... -2013.html
De samenvatting:
Het volledige verslag op:
http://robgemen.blogspot.co.at/2013/08/ ... -2013.html
Live fast; die young. mijn blog
Vandaag mijn rondje over de veluwe gedaan met als keerpunt Hoenderloo, daar even een bakkie koffie en een cola gedronken . Terug in Veenendaal 94 km op de teller.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
Geen kattedrek, Rob!rob74 schreef:Ik heb vandaag de Arlberg giro gereden in Oostenrijk.
De samenvatting:
ik kom ook net terug
weggereden uit heerlerheide , schelsberg op die paar meter verderop ligt door heerlen centrum en toch nog z`n slechte zin dat ik weer omgedraaid ben
15km gereden en to much bad mood om meer te doen
najah 2 rustdagen mag ook wel een keer en morgen begin ik wel weer aan een nieuwe week en doe wel een extra ritje
weggereden uit heerlerheide , schelsberg op die paar meter verderop ligt door heerlen centrum en toch nog z`n slechte zin dat ik weer omgedraaid ben
15km gereden en to much bad mood om meer te doen
najah 2 rustdagen mag ook wel een keer en morgen begin ik wel weer aan een nieuwe week en doe wel een extra ritje
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Vandaag weer een rondje gemaakt samen met m`n buurman.
Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, daar de dijk op naar Ouderkerk aan den IJssel, Gouderak,Gouda, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk, Bodegraven, Zwammerdam, Alphen aan den Rijn, Koudekerk aan den Rijn, Hazerswoude Rijndijk, Hazerswoude Dorp, Boskoop, door naar Reeuwijk-Dorp, Gouda, door de stad heen en over de dijk weer naar Gouderak, Ouderkerk aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel, dijk af en weer naar Krimpen aan de Lek.
Ruim 91 KM met een lekker zonnetje.
Langste rit tot nu toe.
http://connect.garmin.com/activity/353216912
Moe maar voldaan.
De vakantie is voorbij, morgen weer werken
Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, daar de dijk op naar Ouderkerk aan den IJssel, Gouderak,Gouda, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk, Bodegraven, Zwammerdam, Alphen aan den Rijn, Koudekerk aan den Rijn, Hazerswoude Rijndijk, Hazerswoude Dorp, Boskoop, door naar Reeuwijk-Dorp, Gouda, door de stad heen en over de dijk weer naar Gouderak, Ouderkerk aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel, dijk af en weer naar Krimpen aan de Lek.
Ruim 91 KM met een lekker zonnetje.
Langste rit tot nu toe.
http://connect.garmin.com/activity/353216912
Moe maar voldaan.
De vakantie is voorbij, morgen weer werken
Merida Scultura Endurance 4000
Het weer eens geprobeerd met "de kerels van de club" om te kijken of ik het nu beter bij kan houden, en jawel, dat ging aardig. Rondje richting Brabant...Roosendaal, Etten-Leur, Zevenbergen, Rucphen, Oudenbosch, maar dan niet helemaal in die volgorde.
Gemiddelde net iets onder 27 (tja...heel veel harder kan ik nog niet hoor, maar ik was niet de langzaamste en ik hing ook niet meer na iedere bocht amechtig aan het elastiek dus er is progressie). Bij elkaar 135 km en ik word steeds bruiner. Het ziet er alleen niet uit als ik een badpak aan heb maar ja.
Over de Zeelandbrug gaan ze helemaal los, dan is het "wedstrijdje". De eerste keer was ik er niet op voorbereid maar nu wel, kon het nog redelijk bij houden ook, tot verbazing van de heren. "ineens kwam die kleine blonde langs, het moet niet veel gekker worden". Ach ja, het parcours was rechtuit en ietwat omhoog, dan lukt het meestal nog wel.
Gemiddelde net iets onder 27 (tja...heel veel harder kan ik nog niet hoor, maar ik was niet de langzaamste en ik hing ook niet meer na iedere bocht amechtig aan het elastiek dus er is progressie). Bij elkaar 135 km en ik word steeds bruiner. Het ziet er alleen niet uit als ik een badpak aan heb maar ja.
Over de Zeelandbrug gaan ze helemaal los, dan is het "wedstrijdje". De eerste keer was ik er niet op voorbereid maar nu wel, kon het nog redelijk bij houden ook, tot verbazing van de heren. "ineens kwam die kleine blonde langs, het moet niet veel gekker worden". Ach ja, het parcours was rechtuit en ietwat omhoog, dan lukt het meestal nog wel.
Veni. Vidi. Fietsie.
Vandaag met 4 en later met 2 teamgenoten de "hel" van de heuvelrug gefietst. 180 km over de Utrechtse heuvelrug en over de Veluwe. Prima weer, de regen- en onweersbuien van vorige week alweer vergeten. Onderweg kort bij een ander TFL team aangesloten, en het begint nu echt wel te kriebelen..... Gemiddelde posten is niet reeel, omdat een van ons er een tijd doorheengezeten heeft, maar wel goed om te merken dat je er dan als 'mini-team' samen wel doorheen komt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niks dan goeds natuurlijkrene schreef:Wim Evertse - nog even gezellig mee zitten kletsen en nog even over Daniel zijn mooie zwart/witte Dogma gehad.
Vandaag met mevr75 de originele route van Klimmen-Banneux-Klimmen gereden met de gps.
Fraaie route waarbij het venijn duidelijk in de terugweg zit. Heerlijk gefietst met fantastisch weer, topdag!!
Less is bore
daniel1975 schreef:Vandaag met mevr75 de originele route van Klimmen-Banneux-Klimmen gereden met de gps.
Fraaie route waarbij het venijn duidelijk in de terugweg zit. Heerlijk gefietst met fantastisch weer, topdag!!
Die route heb ik een week of 5 geleden ook gereden maar wat een slechte wegen zeg en dan vooral ook de klim naar Banneux, trouwens dat klimmetje Cornesse blijft toch een kuitenbijtertje
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Na debacle van week ervoor met frisse moed op de fiets gestapt was pracht weer. Vanuit Bovenkarspel richting Andijk, aldaar langs de dijk richting Medemblik gereden. Toen via Midwoud-Twisk tussendoor gestoken richting Blokker, waarna Schellinkhout werd aangedaan. Bij Schellinkhout de Zuiderdijk opgereden en die volledig afgereden terug naar huis. Al met al net geen 60 km. Ging al stuk beter dan vorige week, maar gemiddelde mag nog wel wat omhoog. Kwam nu uit op 26 p/km.
Het lijkt er in elk geval op dat je het plezier in het fietsen weer terug hebt en meer durft te vertrouwen op de mannen met wie je fietst. Dat is toch al een heel verschil ten opzichte van een paar maanden terug, en als ik je geod begreep was dat wat je wilde bereiken.TumTumTum schreef:Het weer eens geprobeerd met "de kerels van de club" om te kijken of ik het nu beter bij kan houden, en jawel, dat ging aardig. Rondje richting Brabant...Roosendaal, Etten-Leur, Zevenbergen, Rucphen, Oudenbosch, maar dan niet helemaal in die volgorde.
Als je nog een stap verder wit gaan en je snelheid wilt verhogen, dat komt vanzelf wel. Vooralsnog zou ik daar niet (te)veel waarde aan hechten. Doe ik ook niet.... Daarnaast, een gemiddelde van 27 over 135 km is helemaal niet verkeerd, of wel?