1. Als ik iemand plat rij mag je gerust speculeren wat mij bezielde.fiedoo schreef: ↑03 aug 2018 11:55 jaja, en als jij een ongeval met je auto hebt is dat omdat je dronken bent want veel chauffeurs zijn dronken als ze een ongeval hebben! Het is en blijft (onnodig) speculeren. Iedereen kan een hartstilstand krijgen zelfs iemand die nooit sport doet of zelfs de (zogezegd) gezondste mens. 'k Hoop dat er noot iemand in jouw familie dit voorheeft.
trouwens, nog dezelfde avond als de dag van het overlijden van Goolaerts is mijn neef overleden aan een hartstilstand op 60 jarige leeftijd en deed al 30 jaar niks van sport. leg dat dan eens uit?
2. Waarom kon je met de krankzinnige opmerking dat ik ervan uitga dat elk hartfalen te maken heeft met doping Je weet dat ik niet zo idioot ben, ik zeg het dan ook nergens, dus waarom zet je zo'n strooien pop neer?
3. Er is geen familie in Nederland waar niet iemand neer gaat door hartfalen. Ook in mijn familie en kennissenkring gebeurd dit. Ondanks dat ik van die mensen hield betekend dit niet dat dit op eens een onderwerp is waar ik compleet van in de stress schiet. Dit gaat om hartritmestoornissen door doping gebruik.
4. Wat heeft de dood van je neef van doen met de prijs van thee in China?
[/quote]
1. sorry roddels en losse flodders zijn niet aan mij besteed. Ik zie er het nut niet van in om daarover te gaan speculeren aangezien ik er wschlk toch geen details zal vn kennen , en dan nog...
2. wat je hier beweert zeg ik nergens wel iemand anders, maar je formulering sluit er wel kort bij aan ..
3. "Dit gaat om hartritmestoornissen door doping gebruik" , inderdaad dus zou het je sieren dat je een overleden renner zonder aanwijsbare reden niet ivm brengt met dopinggebruik. En het overlijden van mijn neef heeft niks met mijn gevoeligheid over dit ondewerp te maken. Ik stel mij enkel in de plaats van zijn naasten en daarbij nog het besmetten van zijn nagedachtenis zonder ook maar één aanwijsbare reden? Je zegt het zelf dat het regelmatig voorkomt en niet alleen bij sporters.
4. onbegrijpelijke zin voor mij en dus niet te beantwoorden , je zin.