Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of gebruiken ze het nog steeds in micro dosis?
Less is bore
Hoe kom je erbij dat t niet traceerbaar is...
Indien in microdoses gespoten ‘s avonds gespoten is het ‘s ochtends al niet meer te dectecteren. Moet je wel in de spier spuiten en niet in de ader.
Ik meen te hebben gelezen dat het om een AAF voor epo ging. Dan was het dus geen synthetische maar lichaamseigen epo, want ik kan me niet voorstellen dat hij een TUE voor epo heeft.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Ader raken is inderdaad een mogelijke oorzaak. Of net iets meer dan een microdosis nemen. Of naast de microdosis nog een bloedzak erbij met wat oude sporen.
Er zijn genoeg mogelijke oorzaken. Het feit dat hij al zo oud is en nooit gepakt geeft wel aan dat systeem nog altijd te foppen is.
Overigens stond hij al een tijdje op de radar. Op basis van zijn bloedpaspoort werd hij een paar jaar geleden naar verluidt ingeschaald op een “verdachtheidsscore” van 8 uit 10.
Er zijn genoeg mogelijke oorzaken. Het feit dat hij al zo oud is en nooit gepakt geeft wel aan dat systeem nog altijd te foppen is.
Overigens stond hij al een tijdje op de radar. Op basis van zijn bloedpaspoort werd hij een paar jaar geleden naar verluidt ingeschaald op een “verdachtheidsscore” van 8 uit 10.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met succes nummer zoveel van QS kan ik er gewoon niet omheen dat ik telkens aan de koppen op deze pagina moet denken..... http://www.quickstepfloorscycling.com/en/team/staff
Met name het doktorengedeelte
Met name het doktorengedeelte
Less is bore
Overigens niet alleen Van Mol en Ibarguren Taus maar in het clubje sportdirecteuren ook nog de dopinggevallen Holm (heeft EPO gebruik bekend), Bramati (in Operation Puerto door Sinkewitz als zijn dopingleverancier genoemd) en Steels (volgens Franse onderzoekscommissie betrapt in 1998 maar door Lefevre keihard ontkent).
Maar nee joh, gewoon "wolf pack"!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik begrijp niet waarom dit in de vlaamse pers en media wordt doodgezwegen. Nooit hoor je een kritische noot bij het succes van QS, zelfs Vannieuwkerke die bij momenten zijn mond niet kon opentrekken zonder het over doping te hebben zwijgt hier in alle talen over. Wuyts en DeCauwer zijn alleen maar extatisch over QS, hoe chauvinistisch kan je zijn. Ik erger me hier (als Vlaming) blauw aan.timo2.0 schreef: ↑15 sep 2018 20:47 Overigens niet alleen Van Mol en Ibarguren Taus maar in het clubje sportdirecteuren ook nog de dopinggevallen Holm (heeft EPO gebruik bekend), Bramati (in Operation Puerto door Sinkewitz als zijn dopingleverancier genoemd) en Steels (volgens Franse onderzoekscommissie betrapt in 1998 maar door Lefevre keihard ontkent).
Ze durven niet meer na wat Het Laatste Nieuws in 2009 overkwam:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20091030_053
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doet mij aan een ander besmet persoon denken die ook alles en iedereen kapot procedeerde.....
Ik blijf er nog steeds bij dat je die mannen met zo’n verleden niet hebt om pleisters te plakken of vanwege de fantastische PR die dit soort mannen met zich mee brengt.
Ik blijf er nog steeds bij dat je die mannen met zo’n verleden niet hebt om pleisters te plakken of vanwege de fantastische PR die dit soort mannen met zich mee brengt.
Less is bore
Ja, waarom is er eigenlijk nog geen "voor mij blijft Patrick Lefevere een held" topic
Dit is trouwens ook tenenkrommend:
"De renners die positief waren, deden dat zelfstandig. Ze zoeken iets naast de begeleiding van de ploeg, bij mensen als Eufemiano Fuentes en Michele Ferrari (sportartsen die op grote schaal doping verstrekten aan wielrenners, red.). Ik kan niet uitsluiten dat er een dief in mijn familie zit."
https://nos.nl/artikel/2230557-patrick- ... kstep.html
Dit is trouwens ook tenenkrommend:
"De renners die positief waren, deden dat zelfstandig. Ze zoeken iets naast de begeleiding van de ploeg, bij mensen als Eufemiano Fuentes en Michele Ferrari (sportartsen die op grote schaal doping verstrekten aan wielrenners, red.). Ik kan niet uitsluiten dat er een dief in mijn familie zit."
https://nos.nl/artikel/2230557-patrick- ... kstep.html
Wie vormen eigenlijk de medische staf bij Movistar? Misschien moet Unzué zijn landgenoot Ibarguren Taus eens een goed bod doen.