Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Ik ben op zoek naar nieuwe SPD-SL-pedalen en nu wil ik eigenlijk de beste prijs/kwaliteitverhouding. Het model maakt me dus niet zo gek veel uit, zolang er maar een metalen beschermplaatje op zit. Daarom heb ik van alle modellen de goedkoopste proberen te vinden en kwam op de volgende bedragen:
- Dura Ace 7810 voor 89,40 bij Rose. Dat is dus de oude versie.
- Ultegra 6700 voor 72,- bij Rose.
- 105 5700 voor 49,94 bij Futurum (incl verzenden).
Hoewel ik heb begrepen dat de 105's een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben, word ik wel getriggerd door de enorme korting van die Dura Ace-pedalen. Gaat de Dura Ace pedaal ook langer mee of is ie alleen lichter?
Uiteraard ben ik benieuwd of jullie een van deze pedalen goedkoper vindt.
Alvast dank.
- Dura Ace 7810 voor 89,40 bij Rose. Dat is dus de oude versie.
- Ultegra 6700 voor 72,- bij Rose.
- 105 5700 voor 49,94 bij Futurum (incl verzenden).
Hoewel ik heb begrepen dat de 105's een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben, word ik wel getriggerd door de enorme korting van die Dura Ace-pedalen. Gaat de Dura Ace pedaal ook langer mee of is ie alleen lichter?
Uiteraard ben ik benieuwd of jullie een van deze pedalen goedkoper vindt.
Alvast dank.
JaPio64 schreef:@DeFreddy
hoe zijn uw ervaringen met deze webshop? De prijs is in ieder geval erg scherp...
Ik heb er spijtig genoeg geen, ik stond wel eens op het punt om er iets te halen maar dan toch maar ergens anders gehaald. Ik heb er alleszins nog niets slechts over gehoord, wordt nog wel gebruikt door mensen in wallonië. Schrik moet je niet hebben om er iets te kopen.
@Ronald83
die Garmin prijs is erg goed zelf ook gezocht...niet gevonden!
@Lavsson, die Dura Ace zijn op bij Rose! Vind die Dura Ace wel mooier maar of dat de meerprijs rechtvaardigt denk het niet.
@DeFreddy, dank u voor de info.
m vr gr
JaPio64
die Garmin prijs is erg goed zelf ook gezocht...niet gevonden!
@Lavsson, die Dura Ace zijn op bij Rose! Vind die Dura Ace wel mooier maar of dat de meerprijs rechtvaardigt denk het niet.
@DeFreddy, dank u voor de info.
m vr gr
JaPio64
JaPio64 schreef: @Lavsson, die Dura Ace zijn op bij Rose! Vind die Dura Ace wel mooier maar of dat de meerprijs rechtvaardigt denk het niet.
Nou, dan is vandaag iemand er met de laatste vandoor gegaan. Jammer, maar het maakt de keuze wel eenvoudiger.
JaPio64 schreef:wie weet een betere prijs voor een set 7900 dura ace remhoeven dan hier:
http://www.rose.nl/artikel/shimano-dura ... aid:286163
mss eens horen bij een cyclo-crosser, die hebben de remhoeven toch meestal niet nodig.
bandiet schreef:Ik wil mijn Ultegra SL groep waslijn vrij maken en ben op zoek naar een setje STi schakelverstellers ST-6700
Bij bike-components.de gezien voor 219,-. Kan het nog goedkoper?
Gr. Diederik
Misschien niet helemaal de bedoeling maar ze staan met regelmaat op marktplaats. Ik heb onlangs een nieuwe set aangeschaft voor 175,-. Ik was toen net te laat voor een 7900 set voor 225,-
JaPio64 schreef:wie weet een betere prijs voor een set 7900 dura ace remhoeven dan hier:
http://www.rose.nl/artikel/shimano-dura ... aid:286163
Nog goedkoper:
http://www.actionsports.de/de/Komponent ... ID=froogle
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Ik heb weer wat binnenbanden nodig, weet iemand nog een goedkoper adresje voor een pakket Continental Race binnebanden? (dus Conti Race 36mm versie en < 2,86 p.s. incl. verzendkosten)
p.s. indien dit pakket het goedkoopst is: heeft iemand uit omg. Nijmegen interesse om samen te bestellen. 25 stuks is me namelijk iets te veel voor op het moment; ik heb aan 12 voldoende. PM indien je interesse hebt!
p.s. indien dit pakket het goedkoopst is: heeft iemand uit omg. Nijmegen interesse om samen te bestellen. 25 stuks is me namelijk iets te veel voor op het moment; ik heb aan 12 voldoende. PM indien je interesse hebt!
Rufio schreef:Ik heb weer wat binnenbanden nodig, weet iemand nog een goedkoper adresje voor een pakket Continental Race binnebanden? (dus Conti Race 36mm versie en < 2,86 p.s. incl. verzendkosten)
Ik heb laatst van de pricealert gebruik gemaakt door een linkje te sturen van Bikegear (2,45). Toen kreeg ik de banden met 60mm ventielen voor 2,40 per stuk (bij 8 stuks).
Hmm, blijkbaar is die 60mm versie goedkoper: bij Hibike hebben ze die ook voor 2,40.
Maar ik zou liever de 36mm willen, pompen werkt dan iets beter bij lagere velg.
edit: die 36mm versie is wel een oudje, op de conti site staat alleen S42, S60 en S80
Maar ik zou liever de 36mm willen, pompen werkt dan iets beter bij lagere velg.
edit: die 36mm versie is wel een oudje, op de conti site staat alleen S42, S60 en S80
42mm is in de aanbieding bij Derks