Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 20 nov 2005 23:26

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 20 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door wegpiraat op 20 November 2005


Telkens klotewegen, bakstenen langs een drukke autoweg, terwijl je zou zeggen dat ze daar genoeg geld hebben om mooie geasfalteerde fiestpaden aan te leggen en telkens weer verzeild raken in woonwijken. maar ja, zal de mooie binnenweggetjes wel gemist hebben.


Van de zomer daar ook geweest ivm de NK , ik kwam zelfs op een weg terecht waar geen asfalt en bakstenen waren , maar een soort grintpad met allemaal keien. Dat was mooi klote, gelukkig niet lek gereden.

Ach, misschien ben ik gewoon verwend, met de Alblasserwaard en de Hoekse Waard om de hoek. Al moet je bij die laatste ook weten waar je het beste kan rijden (buitenkant) anders zit je ook de hele tijd te klooien met stoplichten en stinkautowegen.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 21 nov 2005 10:30

Hele goeie woorden Big Rosa soms is een ziekte een verrekt goed moment om te stoppen
Nou mijn vrouw(Mieke ) en ik roken al zeker 25 jaar niet meer en we zeggen dat we daarvan ongeveer auto rijden bekostigen . Dus bedenk wat je in 1 jaar al bespaart je verdiend zo een leuke Koga  terug .
Dus doe het geld in een potje en je kan er veel leuke dingen meedoen.En wat de gezondheid betrefd dit staat natuurlijk op 1 liever endorfine verslaafd dan nicotine wat dit is namelijk op den duur toch vaak dodelijk of niet dan
En ja de conditie gaat met sprongen omhoog Jimbo misschien ben je na het stoppen wel een winnaar
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 21 nov 2005 11:29

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 21 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 21 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 20 November 2005

Gepaste stilte.


He bimbo ehh Jimbo als gestopt!! mooi volhouden he!


Ha,ha....! Denkt dat "Jimbo" nu gaat stoppen of op zoek gaat naar een ander forum.........!
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 21 nov 2005 12:05

mot stoppen , ik beveel het hem!!! je mot het een beetje overdrijven , anders staat ie binnen een paar jaar met 1 been in z,n graf als ie lekker stug door rookt, duss.......stoppen  met die handel als je leven je lief is.

Yep ...! Je hebt wel gelijk...!  Te lang door roken is mijn vader ook noodlottig geworden.....Zeker 10 jaar te laat het advies van de arts pas opgevolgd..!
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 21 nov 2005 13:57


Zo en nu ben ik ff pleite ga over een 45 minuten ff met een maat 2 uurtjes trappen, mazzel Cor01.

Zo zijn we toch weer terug bij het topic...! Veel trapplezier "Big Rosa". Ga zo ook trappen maar dan richting het werk, heb namelijk late dienst......!
"Afstappen is geen optie"

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 21 nov 2005 15:02

@ mensen die willen stoppen met roken.
Voor een niet roken lijkt hel heel makkelijk. Ik als niet roker kan hier dan wellicht ook niet goed over mee praten.
Maar 1 ding weet ik zeker, en dat geldt met alle verslavingen hetzelfde; stop met de goede redenen. Als je stopt met roken alleen omdat je wilt stoppen, dan doe je het om de verkeerde redenen.
Schrijf voor jezelf eens op waarom je nu wilt stoppen. Dan heb je een lijste met redenen die je in je achterzak stopt en elke keer als je weer trek krijgt pak je dat lijstje erbij. Ik heb het bij een goede (ex) kameraad eens zo bond gemaakt en zijn hele huis volgehangen met de redenen die hij op geschreven had. En verrek hij is nog gestopt ook.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Plaats reactie