Misschien kiest ze dat net niet. De ploegleiding voorziet misschien een andere rol voor haar. PR is daar één van, en die werkt als een tierelier. Voor of tegen, er wordt over haar gepraat. En zo komt je team ook in beeld. En slechte reclame is ook reclame.mackersv2.0 schreef: ↑21 apr 2019 21:04 Ze heef een knechtenrol in haar team.
Ik denk dat het verstandiger zou zijn als zij zou proberen de wedstrijden na gedane arbeid toch uit te rijden, gewoon om wat extra ervaring en hardheid op te doen.
Zij kiest ervoor uit te stappen of uit koers te worden genomen.
Puck Moonen
Helemaal met Mackersv2.0 eens dat ze beter kan proberen om de wedstrijden uit te rijden, zeker als ze zichzelf als wielrenster veel verder wil ontwikkelen en als ze ooit nog eens het WK wil winnen of zo....
Maar op zich is het niet zo relevant of ze als knecht een wedstrijd uitrijdt. Zolang ze haar werk maar gedaan heeft en dat goed gedaan heeft, is het wel of niet uitrijden voor de ploeg niet zo interessant.
Maar op zich is het niet zo relevant of ze als knecht een wedstrijd uitrijdt. Zolang ze haar werk maar gedaan heeft en dat goed gedaan heeft, is het wel of niet uitrijden voor de ploeg niet zo interessant.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Sinds wanneer worden de dameskoersen vanaf het begin uitgezonden? Jans, waar komt jouw wetenschap vandaan dat ze alleen maar overleeft en niet haar ploegrol uitvoert? Of heb jij er kennis van dat ze geen enkele ploegrol vervult en alleen maar als pelotonvulling opgesteld wordt? Ik zou zeggen, maak ons wijzer...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Lifestream?? Maar tijdens de wedstrijd is ze maar zelden te zien. En wie zegt "geen enkele"? dat maak jij er van.Karl66 schreef: ↑22 apr 2019 10:19 Sinds wanneer worden de dameskoersen vanaf het begin uitgezonden? Jans, waar komt jouw wetenschap vandaan dat ze alleen maar overleeft en niet haar ploegrol uitvoert? Of heb jij er kennis van dat ze geen enkele ploegrol vervult en alleen maar als pelotonvulling opgesteld wordt? Ik zou zeggen, maak ons wijzer...
Ik blijf het jammer vinden dat wielrennen voor vrouwen door een groep mannen toch niet serieus genomen wordt.
Ik was heel even bang dat je met PR Parijs Roubaix bedoeldei-mac schreef: ↑21 apr 2019 21:38Misschien kiest ze dat net niet. De ploegleiding voorziet misschien een andere rol voor haar. PR is daar één van, en die werkt als een tierelier. Voor of tegen, er wordt over haar gepraat. En zo komt je team ook in beeld. En slechte reclame is ook reclame.mackersv2.0 schreef: ↑21 apr 2019 21:04 Ze heef een knechtenrol in haar team.
Ik denk dat het verstandiger zou zijn als zij zou proberen de wedstrijden na gedane arbeid toch uit te rijden, gewoon om wat extra ervaring en hardheid op te doen.
De dames worden ook een stuk sneller uit koers genomen dan de mannen, als ze 5' achter ligt, is het gedaan.mackersv2.0 schreef: ↑21 apr 2019 21:04 Ze heef een knechtenrol in haar team.
Niet overdrijven, de laatste geclasseerde dames hadden een achterstand van 10 minuten bij de AGR.TL@ schreef: ↑22 apr 2019 11:14De dames worden ook een stuk sneller uit koers genomen dan de mannen, als ze 5' achter ligt, is het gedaan.mackersv2.0 schreef: ↑21 apr 2019 21:04 Ze heef een knechtenrol in haar team.
Ik weet niet hoe het met veel andere dames is, maar Puck fietst wel vaak een verkorte versie als ze uit koers is. Ze stapt dus niet in een auto.
De criticasters (als ik het zo mag noemen) beseffen toch dat ze door al die tegenstand net de case Puc Moonen levend houden? En haar zo in de aandacht houden? Tch op dit forum.
Anders zouden er wat leuke plaatjes gedeeld worden met enkele semi-grappige commentaren. En zouden we nog niet aan pagina 125 zitten.
Ik volg haar op Insta ook hoor. Het is een mooie vrouw en in wielerkledij is ze al helemaal leuk om zien. Niet meer, niet minder. Puck kwijt zich volgens mij perfect van haar taak in de ploeg.
Anders zouden er wat leuke plaatjes gedeeld worden met enkele semi-grappige commentaren. En zouden we nog niet aan pagina 125 zitten.
Ik volg haar op Insta ook hoor. Het is een mooie vrouw en in wielerkledij is ze al helemaal leuk om zien. Niet meer, niet minder. Puck kwijt zich volgens mij perfect van haar taak in de ploeg.