Vandaag gefietst in 2010?
Vandaag gewoon woon/werk gefietst.
Met Luik-Bastenaken-Luik nog in de benen was het gewoon meer dan een half uur ellende.
Regen en wind tegen, pijn in de kont en de benen die niet rond wilden.
Gelukkig ging het op de terugweg stukken beter.(wind in de rug en een heerlijk zonnetje.)
Met Luik-Bastenaken-Luik nog in de benen was het gewoon meer dan een half uur ellende.
Regen en wind tegen, pijn in de kont en de benen die niet rond wilden.
Gelukkig ging het op de terugweg stukken beter.(wind in de rug en een heerlijk zonnetje.)
Heb eerder vanavond 2 uurtjes getraind. Gelukkig zelf droog gebleven dankzij mijn herfstkleding. helaas was het wel weer fietsje poetsen zie http://i33.twitgoo.com/ico9ae.jpg
Maar ja, dat krijg je in de herf....euh... augsutus
Maar ja, dat krijg je in de herf....euh... augsutus
[quote="Steven250"]Heb eerder vanavond 2 uurtjes getraind. Gelukkig zelf droog gebleven dankzij mijn herfstkleding. helaas was het wel weer fietsje poetsen zie http://i33.twitgoo.com/ico9ae.jpg[/quote]
doe je aan veldrijden?
doe je aan veldrijden?
[quote="LunaTon"][quote="Steven250"]Heb eerder vanavond 2 uurtjes getraind. Gelukkig zelf droog gebleven dankzij mijn herfstkleding. helaas was het wel weer fietsje poetsen zie http://i33.twitgoo.com/ico9ae.jpg[/quote]
doe je aan veldrijden?[/quote]
Niet nodig. Ik heb gister ook zo'n laag zooi op mijn fiets weten te krijgen in anderhalf uur tijd. En dat was gewoon op de weg
Als je eenmaal nat bent, kan het ook niet veel natter meer worden. Voordeel was dat de temperatuur wel oke is gebleven, dus was het prima uit te houden.
doe je aan veldrijden?[/quote]
Niet nodig. Ik heb gister ook zo'n laag zooi op mijn fiets weten te krijgen in anderhalf uur tijd. En dat was gewoon op de weg
Als je eenmaal nat bent, kan het ook niet veel natter meer worden. Voordeel was dat de temperatuur wel oke is gebleven, dus was het prima uit te houden.
Net terug van 2 uurtjes rustig peddelen. Ik begon me een beetje te vervelen en heb toen maar eens uitgeprobeerd hoe hoog ik m'n trapfrequentie kon krijgen. Het resultaat was 148, maar of het nog veel met fietsen te maken had, betwijfel ik.
[quote="eelcoz"]Net terug van 2 uurtjes rustig peddelen. Ik begon me een beetje te vervelen en heb toen maar eens uitgeprobeerd hoe hoog ik m'n trapfrequentie kon krijgen. Het resultaat was 148, maar of het nog veel met fietsen te maken had, betwijfel ik.[/quote]
Core-stability oefeningen doen! Kun je hem nog veel hoger krijgen (mijn record ligt op 198)
Core-stability oefeningen doen! Kun je hem nog veel hoger krijgen (mijn record ligt op 198)
-
- Forum-lid
Rondje Rotte op m'n carbon racer. Bijna een jaar niet op gefietst denk ik. Was wel weer grappig.
-
- Forum-lid
Carbon Herwerden :rolleye: Goed! (de kleur)
En dank voor het pakje!
En dank voor het pakje!
[quote="BianchiSL3"]Carbon Herwerden :rolleye: Goed! (de kleur)
[/quote]
Klein misvertandje van mijn kant; ik dacht dat je ook nog een oude Herwerden had?
Daarom de vraag hoelang je daar al niet meer mee gefietst had.
[/quote]
Klein misvertandje van mijn kant; ik dacht dat je ook nog een oude Herwerden had?
Daarom de vraag hoelang je daar al niet meer mee gefietst had.