102 kg op het momentnijkie schreef:25mm en 8 bar wat is je gewicht?
Sensa
-
- Forum-lid
Mooie fiets maar als je zulke mooi foto's maakt moet je wel even de bel en alles er af halen.
Maak joe woar
Bel, Garmin, Di2.nijkie schreef:Nette fiets,maar wat heb je allemaal rond je cockpit?
Dat is jullie mening voor mij hoort een bel en kilometerteller bij m'n fiets .Fietsen?altijd schreef:Mooie fiets maar als je zulke mooi foto's maakt moet je wel even de bel en alles er af halen.
arie-jan schreef:
Dat is jullie mening voor mij hoort een bel en kilometerteller bij m'n fiets .
- alliance_0
- Forum-lid
Voor een heleboel mensen hier zijn de looks belangrijker dan de veiligheid. Die bel hoort op de fiets. Zouden vele hier een voorbeeld aan kunnen nemen.hayes schreef:arie-jan schreef:
Dat is jullie mening voor mij hoort een bel en kilometerteller bij m'n fiets .
Meer mensen hier die rijden met de fcc 55? Wat is jullie ervaring? Ik vind ze in bochten lastig sturen.. Willen meer rechtdoor, dan snel de bochten in. Geen idee alleen of dit aan de wielen of de banden (swalbe One) ligt.. Rijd op andere fiets met China full carbon 58mm. Met open corsa..
Benieuwd naar jullie ervaringen..
Hoe lang rij je nu met deze fiets en wat is je andere fiets?Critic schreef:Meer mensen hier die rijden met de fcc 55? Wat is jullie ervaring? Ik vind ze in bochten lastig sturen.. Willen meer rechtdoor, dan snel de bochten in. Geen idee alleen of dit aan de wielen of de banden (swalbe One) ligt.. Rijd op andere fiets met China full carbon 58mm. Met open corsa..
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
China frame. Rijd nu zo een 1500km met de giulia..
De andere wielen heb ik ter reparatie weg. Ben gewoon benieuwd of andere mensen ook dit idee hebben met deze wielen, of dat het aan mij ligt/tussen mij mijn oren zit
Verder tevreden over de wielen hoor. Rijden prima.. Niets geen rare zaken.. Maar op hoge snelheid, in scherpe bochten, heb ikzelf het idee dat ik moeilijker de bocht door ga.. Ligt het aan mij, of herkennen mensen dit met deze wielen?
De andere wielen heb ik ter reparatie weg. Ben gewoon benieuwd of andere mensen ook dit idee hebben met deze wielen, of dat het aan mij ligt/tussen mij mijn oren zit
Verder tevreden over de wielen hoor. Rijden prima.. Niets geen rare zaken.. Maar op hoge snelheid, in scherpe bochten, heb ikzelf het idee dat ik moeilijker de bocht door ga.. Ligt het aan mij, of herkennen mensen dit met deze wielen?