Contrastique schreef:Haha zie daar! En dan ben ik het wolfje in schaapskleren
Jan Janssen
-
- Forum-lid
Sorry dacht dat het een pb was
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
Hm2694 ik ga je de eerste 78 kilometer wel uit de wind zetten met de EW bike!:-)
Vanmiddag een eerste 40km tochtje gedaan na de valpartij van afgelopen zaterdag. Het voelde vreemd aan en de Eclypse leek mijn Eclypse niet te zijn, maar ik kan niet aangeven wat ik nu voelde. Aan het eind van de rit leek het wel weer OK. Flink aanzetten resulteert in hoofdpijnachtig gevoel. Nog maar even rustig aan doen.
-
- Forum-lid
@doubleJ Het zijn er in ieder geval meer! De TdF is koploper onder de deelnemers.
Carel mooi dat het later weer beter ging. Kan me voorstellen dat de angst er (even) in zit!
Carel mooi dat het later weer beter ging. Kan me voorstellen dat de angst er (even) in zit!
-
- Forum-lid
Onzr rit ook op de FB pagina van Fiets! Er is nog ruimte om in te schrijven maar vol is vol
-
- Forum-lid
Nummer 25 heeft zich aangemeld!
-
- Forum-lid
We gaan richting de 30!
-
- Forum-lid
Dat gaat goed, erg mooi en fijn...zullen dan ook veel 'lezers' van het forum bijzitten?bladejanjmagic schreef:We gaan richting de 30!
-
- Forum-lid
@ harry jaques er zijn op dit moment 11 forummers bij. Kan zijn dat er een aantal aanmelders "vergeten"zijn hun nickname te vermelden. Bij het verzenden van de informatie aangaande aanvang en dergelijke zal ik nogmaals vragen of ze hun forumnaam willen vermelden. Ben eigenlijk best benieuwd welke koppen er bij welke naam horen
-
- Forum-lid
Inmiddels 28 aanmeldingen!
-
- Forum-lid
Vandaag nummer 29 kunnen noteren. Met twee deelnemers, die nog e.e.a. moeten regelen, in de wacht gaan we binnenkort over de 30 heen . En dan is het ook bijna volle bak. Dus wil je mee? Geef je dan op!