Het grote OAKLEY topic
Ik heb wel bericht gekregen dat het is verstuurd maar hij is er nogsteeds niet, en de stakingen bij de TNT zijn nu toch echt afgelopen. Als hij verzonden is weet ik dan ook daadwerkelijk zeker dat hij ook komt?
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
- martijntijn
- Forum-lid
Zozo, die middelste mag er wezen!! Heb ik nog niet vaak voorbij zien komen;)
Net toch maar eens even de TNT gebeld, en inderdaad, mijn bril ligt bij de douane...
Wel werd mij verteld dat ze hem maar maximaal 2 weken morgen vasthouden dus dat zou betekenen dat hij morgen moet worden vrijgegeven en dat ik hem dan donderdag heb.
Wel werd mij verteld dat ze hem maar maximaal 2 weken morgen vasthouden dus dat zou betekenen dat hij morgen moet worden vrijgegeven en dat ik hem dan donderdag heb.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Ghisallo schreef:Die middelste is echt sow mooi. Alleen ook direct een pak duurder dan een gewone pearl white, heb ik gezien op ebay.
Gelukkig hoef ik die belachelijke Ebay prijzen niet te betalen. Vaak nog duurder dan de prijs op de Oakley site!
bertus schreef:deze wit met rode lenzen is sinds kort ook gewoon in nederland te koop hoor
Ja maar dan betaal je sowieso veel meer...
bertus schreef:deze wit met rode lenzen is sinds kort ook gewoon in nederland te koop hoor
Ja, maar zoals Jaapie al zegt liggen de prijzen in NL nog een stuk hoger dan de Ebay prijzen.