Trek
Hallo,
Bedankt voor de info, Heb al een aangeschaft in een plaatselijke ijzerwinkel van een onbekend merk maar de verkoper verzekerde mij van goeie kwaliteit zodus die geloven we maar.
Op de foto van de bovenbuis zie je de beschadeging, by the way hij rijd fantastisch. Op de foto's is het de voorste fiets een maat 58. Kan iemand mij eigenlijk helpen hoe ik de fotos op het forum verticaal kan draaien, voor het uploaden gebruik ik Imageshack.
Uploaded with ImageShack.us
nick-yan schreef:hier dit is een echt goede moementsleutel heb deze ook. bebruik me al meer dan 2 jaar. een tip je hebt wel een adaptertje nodig om imbus bits erin te zetten
http://www.tooler.nl/productinfo/755-ra ... meter-mini
Bedankt voor de info, Heb al een aangeschaft in een plaatselijke ijzerwinkel van een onbekend merk maar de verkoper verzekerde mij van goeie kwaliteit zodus die geloven we maar.
Op de foto van de bovenbuis zie je de beschadeging, by the way hij rijd fantastisch. Op de foto's is het de voorste fiets een maat 58. Kan iemand mij eigenlijk helpen hoe ik de fotos op het forum verticaal kan draaien, voor het uploaden gebruik ik Imageshack.
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Ik ben wel aardig gecharmeerd van de Trek 2.5.
Qua geometrie lijkt die ook heel erg op mijn huidige fiets, dus ik zou er wel makkelijk op moeten passen (een maatje 56).
Ik vraag me alleen af hoe de rij-eigenschappen zijn, is ie geschikt om mee te koersen?
Qua geometrie lijkt die ook heel erg op mijn huidige fiets, dus ik zou er wel makkelijk op moeten passen (een maatje 56).
Ik vraag me alleen af hoe de rij-eigenschappen zijn, is ie geschikt om mee te koersen?
-
- Forum-lid
mijn nieuwe trek 6.2 nog een klein beetje werk aan zoals stuurlint, drinkbushouders, vork afzagen en andere voorversnelling
Een erg geslaagd geheel carbon freak;)carbon freak schreef:mijn nieuwe trek 6.2 nog een klein beetje werk aan zoals stuurlint, drinkbushouders, vork afzagen en andere voorversnelling
Wat voor rem hoeven zitten er op?
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
H&H schreef:Een erg geslaagd geheel carbon freak;)carbon freak schreef:mijn nieuwe trek 6.2 nog een klein beetje werk aan zoals stuurlint, drinkbushouders, vork afzagen en andere voorversnelling
Wat voor rem hoeven zitten er op?
het zijn fsa remmen