Ridley
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe aanwinst, een noah 60
Maat te klein zo te zien.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooi fiets!
Aan de lengte van de zadelpen te zien niet te klein.
Kunnen hooguit wat spacers uit, stuur staat gewoon hoog.
Aan de lengte van de zadelpen te zien niet te klein.
Kunnen hooguit wat spacers uit, stuur staat gewoon hoog.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 09 nov 2016 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Nog wat aan het inrijden... misschien nog het stuur iets verlagen. Zal nog zien. Voor de rest prima fietske.
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Maar me is geen goede spelling.
Maar me is geen goede spelling.
Maak joe woar
Thanks jappiex.
@svvander, ik ben erg blij met mijn X-trail. Zowel op de weg als naast de weg doet de fiets het prima. Vandaag voornamelijk op de weg gereden en het voelde goed alhoewel ik op 36mm banden reed. Met 28mm bandjes zal het misschien nog flotter gaan op de weg, maar dan wordt het nemen van een bospadje wat minder aantrekkelijk
@svvander, ik ben erg blij met mijn X-trail. Zowel op de weg als naast de weg doet de fiets het prima. Vandaag voornamelijk op de weg gereden en het voelde goed alhoewel ik op 36mm banden reed. Met 28mm bandjes zal het misschien nog flotter gaan op de weg, maar dan wordt het nemen van een bospadje wat minder aantrekkelijk
Bijvoorbeeld de Challenge Stada lijkt mij een perfecte band voor die fiets. Kun je goed schelpenpaden mee doen maar zelfs wel wel modder en op de weg loopt 'ie denk ik ook heerlijk.
Is de bredere variant van de Paris Roubaix die ik zelf nu heb in de Fenix SL.
Is de bredere variant van de Paris Roubaix die ik zelf nu heb in de Fenix SL.