foto van je fiets
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 September 2005
Maar jij woont dus aan de overzijde van het water?
Jij woont tog aan de overzijde van het water? Ik woon aan déze kant van het water.
ff serieus, m'n ouders wonen hier op het winderige Walcheren.
Altijd wind hier idd Is veel zwaarder dan zo'n pukkeltje als zeg een Mont Ventoutje
Maar jij woont dus aan de overzijde van het water?
Jij woont tog aan de overzijde van het water? Ik woon aan déze kant van het water.
ff serieus, m'n ouders wonen hier op het winderige Walcheren.
Altijd wind hier idd Is veel zwaarder dan zo'n pukkeltje als zeg een Mont Ventoutje
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 16 September 2005
ff een digicam geleend en een goede "mooi-weer-dag" uitgezocht [ahum]. Maar dit is dus mijn nieuwe fiets sinds 2 maanden
Niet de duurste fiets, maar een hele verbetering tov mijn oude stalen ros [een batavus competition uit 1994 oid]!
O ja, een volgende keer zal ik ff rekening houden met tekst op de wielen/banden...als het ECHT mooi weer is
Hele mooie fiets Eddie Bouncer, en zo met die pijlers op de achtergrond EN lekker regenachtig is het een hele hollandse plaat geworden. Ik sluit me aan bij de voorgestelde kleurverandering van je banden. Ik zeg blauwe banden, blauw stuurlint en niets meer aan doen
ff een digicam geleend en een goede "mooi-weer-dag" uitgezocht [ahum]. Maar dit is dus mijn nieuwe fiets sinds 2 maanden
Niet de duurste fiets, maar een hele verbetering tov mijn oude stalen ros [een batavus competition uit 1994 oid]!
O ja, een volgende keer zal ik ff rekening houden met tekst op de wielen/banden...als het ECHT mooi weer is
Hele mooie fiets Eddie Bouncer, en zo met die pijlers op de achtergrond EN lekker regenachtig is het een hele hollandse plaat geworden. Ik sluit me aan bij de voorgestelde kleurverandering van je banden. Ik zeg blauwe banden, blauw stuurlint en niets meer aan doen
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 16 September 2005
Is inderdaad niet de duurste, maar ik vind hem er geweldig uitzien. Ik durf zelfs te zeggen dat ik het de mooiste fiets uit deze prijsklasse vind! Zelfs al is het een Red Bull, de kleuren vind ik juist ook helemaal perfect, niets doen aan de banden e.d.!
De plaats waar de foto genomen is maakt het helemaal af, prachtig.
Is inderdaad niet de duurste, maar ik vind hem er geweldig uitzien. Ik durf zelfs te zeggen dat ik het de mooiste fiets uit deze prijsklasse vind! Zelfs al is het een Red Bull, de kleuren vind ik juist ook helemaal perfect, niets doen aan de banden e.d.!
De plaats waar de foto genomen is maakt het helemaal af, prachtig.
-
- Forum-lid
Stuurlint wilde ik ook wel zwart houden, banden kunnen misschien wel in een ander kleurtje. Maar dan verander ik eerst op de foto de kleur wel mbv Photoshop. Zo heb ik ook gekozen voor Scirocco's ipv de standaard "Xtreme Speed Wheels" - gewoon eerst ff Photoshoppen Zodoende heb ik echter ook wel een campa-shimi combo
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
Houe zo. Ziet er mooi uit. Puike fiets. Dat zwart maakt 'm. FIETS ZE!!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Mijn nieuwe mtb
specs vind je op onderstaande pagina
Canyon
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 17 September 2005
Stuurlint wilde ik ook wel zwart houden, banden kunnen misschien wel in een ander kleurtje. Maar dan verander ik eerst op de foto de kleur wel mbv Photoshop. Zo heb ik ook gekozen voor Scirocco's ipv de standaard "Xtreme Speed Wheels" - gewoon eerst ff Photoshoppen Zodoende heb ik echter ook wel een campa-shimi combo
Na "Carshopping" nu ook "Cycleshopping" . Hoe doe je dat dan met de wielen? Maar ook ik vind het een mooie bike Eddie!!
Bij ons op het werk heeft een collega nu een Red Bull Pro-SL 3000 http://www.roseversand.nl/tmplobs/PRD1_22539.jpg .
Ik heb hem laatst even bekeken en was er behoorlijk gecharmeerd van.
Na "Carshopping" nu ook "Cycleshopping" . Hoe doe je dat dan met de wielen? Maar ook ik vind het een mooie bike Eddie!!
Bij ons op het werk heeft een collega nu een Red Bull Pro-SL 3000 http://www.roseversand.nl/tmplobs/PRD1_22539.jpg .
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door marcello op 17 September 2005
Hmmz, zoiets voor blauwe banden? Niet helemaal nauwkeurig, maar geeft toch wel een beeld van hoe iets er uit zou komen te zien
Ik ben nog een Pro-3000 voorbijgefietst tijdens Luik-Bastenaken-Luik, maar ik vond mijn fiets toch net wat mooier [uiteraard ]
Van de 2006 collectie vind ik de frames er wel minder mooi uitzien.
Hmmz, zoiets voor blauwe banden? Niet helemaal nauwkeurig, maar geeft toch wel een beeld van hoe iets er uit zou komen te zien
Ik ben nog een Pro-3000 voorbijgefietst tijdens Luik-Bastenaken-Luik, maar ik vond mijn fiets toch net wat mooier [uiteraard ]
Van de 2006 collectie vind ik de frames er wel minder mooi uitzien.
Mijn fiets is bezeten!
Ik vind die blauwe bandjes overkill... echt niet mooi. De Michelin gekleurde bandjes, en in mindere mate de Vittoria, vind ik meestal niet zo passend; liever een iets subtieler kleurtintje, de Hutchinson-streepjes bv.
Neem jij trouwens altijd zo'n grote milkshakers mee als je gaat fietsen?
Neem jij trouwens altijd zo'n grote milkshakers mee als je gaat fietsen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -