Pagina 125 van 312
Geplaatst: 29 jan 2010 19:58
door olleranip
joren schreef:mooie fiets maar waarom die 'lelijke' geel bandjes
én gele wielstickers.
Geplaatst: 29 jan 2010 20:17
door janjmagic
Idd een mooie fiets maar die gele accenten snap ik niet. Ook de " hoorns" vind ik niet mooi.
Geplaatst: 29 jan 2010 21:05
door gijs01
janjmagic schreef:Idd een mooie fiets maar die gele accenten snap ik niet. Ook de " hoorns" vind ik niet mooi.
-1
Nieuw stuurlintje doet ook veel. Shimano op deze fiets misstaat hem niet vind ik. Maar dat geel heeft het niet. vervang het door zwarte delen en het rood zal van deze mooie Colnago CLX afspatten!
Geplaatst: 30 jan 2010 21:38
door raceface
oke jullie zetten me wel aan het nadenken twijfelde zelf ook maar heb de fiets pas acht mnden verschillende parts heb ik vervangen.In de toekomst wil ik m nog vetter maken met een campa super record.Kan iemand me zijn ervaringen vertellen met deze peperdure groep.
Geplaatst: 30 jan 2010 21:42
door japiecarbon
Mooi, en vooral erg goed. Maar dat is vanzelfsprekend
Geplaatst: 31 jan 2010 14:59
door john1968
arte 2008
Nieuwe Colnago CLX 2.0 gekocht
Geplaatst: 01 feb 2010 20:33
door bike79
Vandaag eindelijk een nieuwe fiets aangeschaft.
Colnago CLX 2.0 (zwart-wit-rood)
Afgemonteerd met Campagnolo Veloce
Campagnolo Khamsin wielen
Na 2 jaar op een eigen merk van een FM zaak te hebben gereden nu een Colnago aangeschaft. Mijn doel is om er veel toertochten mee te gaan rijden (limburg en voerstreek) en natuurlijk in de vakantie naar de Alpen om daar lekker te klimmen. Wat zijn jullie ervaringen met de CLX 2.0??? Foto volgt zodra ik hem heb.
Geplaatst: 01 feb 2010 22:21
door gijs01
john1968 schreef:
arte 2008
hele mooie fiets zeg!
Ervaring met de CLX heb ik niet maar ik lees er alleen maar enthousiaste verhalen over.
Geplaatst: 02 feb 2010 00:27
door ace1978
Wat is de gedachte achter een frame van 2200 euro afgemonteerd met een Veloce-groep en Khamsin-wielen? Niet dat er iets mis is met die twee laatst genoemden, maar het lijkt me niet helemaal in verhouding te staan?
Geplaatst: 02 feb 2010 10:25
door gijs01
Ace1978 schreef:Wat is de gedachte achter een frame van 2200 euro afgemonteerd met een Veloce-groep en Khamsin-wielen? Niet dat er iets mis is met die twee laatst genoemden, maar het lijkt me niet helemaal in verhouding te staan?
Het bekende verhaal van een budget van 2500,- denk ik. Als je dan voor een goed frame kiest en een iets bescheidener groep kun je toch Italiaans rijden, en eventueel mettertijd upgraden. Of je moet een 2e hands kopen maar als ik dat zeg word ik inmiddels vermoord op de topics....
Geplaatst: 02 feb 2010 13:40
door rapido
Luitjes,we weten toch allemaal dat colnago relatief veel budget stopt in een frame en danpas een fiets opbouwd?
Kijk,een modderframe duur afmonteren kan iedreen
Eerst het frame,dan de rest.Toch? Mijn eigen E1 is afgemonteerd met ultegra,maar ik voel absoluut geen behoefte om dit te upgraden naar dura~ace.
Nieuwe colnago CLX 2.0
Geplaatst: 02 feb 2010 15:50
door bike79
Heb hem met Veloce afgemonteerd inderdaad ivm budget. Op een gegeven moment moet je zeggen tot dit budget wil ik gaan want je kunt het zo gek maken als je wilt. Wil hem later upgraden (wielen en groep). Doelstellingen zijn nu toertochten en in de zomer naar de Alpen dus moet goed komen met deze groep. Volgens FM zit er niet zo heel veel verschil tussen Veloce 2010 en bv Centaur 2010 behalve dan het gewicht en een mooiere afwerking bij die laatste. En een slecht frame met een goede groep maakt nog een slechte fiets. Vandaar deze keuze. De fiets wordt standaard afgemonteerd met Tiagra, FSA crankstel, en remmen van Colnago zelf. Wilde toch liever één soort groep. Is het standaard dat de fiets met verschillende onderdelen in de winkel staat en hoe zit het dan met de kwaliteit? Alvast bedankt voor de reacties.