Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Clement vond ik echt leuk vanavond!
Maak joe woar
Volgens mij zei Stef de vorige keer dat hij een aanbieding van de NOS had. Hij wil uiteraard eerst nog fietsen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
inderdaad, leuke gast onze stef en heeft genoeg te vertellen. Maar hoop dat ie nog een jaartje doorkan voordat ie bij de NOS begint
Heeft hij van z'n vadermao schreef:Ik ben fan van Stef geworden, wat een spraakwater die gozer..
Als je eens bij een etappe gaat kijken moet je hem maar eens aanschieten. Kom je niet meer weg
Maar ik heb jullie gewaarschuwd......................
Stef is heerlijk enthousiast en kan de dingen prima uitleggen. Echt een leuke uitzending weer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gezien zijn TdF zal hij toch wel een plek vinden?
Less is bore
Ik vond De uitzending met Stef ook leuk. En hij durft ook duidelijk te zijn, "Kelderman wint de aankomende jaren nog geen grote ronde". Dan weten we dat meteen ook weer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Heb echt genoten gisterenavond van de Avondetappe.
Heerlijke Spraakwater die Stef Clement.
Mijn vrouw schrok wel van zijn voorkomen, ze dacht dat hij ziek was, zo eng mager.
Heerlijke Spraakwater die Stef Clement.
Mijn vrouw schrok wel van zijn voorkomen, ze dacht dat hij ziek was, zo eng mager.
-
- Forum-lid
Hij deed zo ongeveer ook een open sollicitatie bij Lotto Jumbo. Kruiswijk en Keldermans begeleiden.JoostG schreef:Ik vond De uitzending met Stef ook leuk. En hij durft ook duidelijk te zijn, "Kelderman wint de aankomende jaren nog geen grote ronde". Dan weten we dat meteen ook weer.
Ik zou hem meteen aannemen
-
- Forum-lid
Lijkt me wel iemand voor Orica om Chavez en Yates te begeleiden.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
TLJ zou mijn laatste keuze zijn.
Die ploeg heeft weer een kleurloze tour gereden. Zou fijner zijn als hij mee kon naar Trek oid of naar Giant.
Die ploeg heeft weer een kleurloze tour gereden. Zou fijner zijn als hij mee kon naar Trek oid of naar Giant.
Less is bore