La Vuelta 2023
Misschien bleef hij wel "doorstampen" om te voorkomen dat er op dit forum gezeikt zou worden hoeveel tijd hij de laatste klim nog verloren had? Zonder al dat voor en na en randbemerkingen: wie niet kan toegeven dat het toch heel sterke prestaties waren zijn raids is gewoon van slechte wil of weet niks van koers. Je rijdt, zelfs met goedkeuring van jumbo, niet zomaar weg uit een peleton ( vraag maar eens aan thomas de gendt) dat 50 kms/u rijdt, je sleurt maar niet zomaar meer dan 100 kms op kop aan een gemiddelde van 40 kms/u in een bergrit en je rijdt er niet zomaar je metgezellen af ( dat denken van wel toont ook al veel minachting voor die renners hun mogelijkheden en prestaties). Ook het aantal en de frequentie van die raids telkenmale opbrengen en volhouden getuigen van grote klasse en een groot volume. Wie na de offday van remco een tweestrijd wou verder zien met jumbo zou ik echt niet als mijn sportdirecteur willen want de strijd was na de tourmalet gewoon gestreden. Missie mislukt, nieuwe dag, nieuw doel, kop recht en er voor gaan. Wie echt een sportliefhebber is zegt gewoon proficiat remco, vinnie, kuss, roglic, cian, poels, landa .....enz..voor jullie prestaties. Je kunt natuurlijk als een jaloers gefrustreerde negatieveling je frustraties hier op dit forum blijven afvuren door van futiliteiten of niet toedoende randzaken staatszaken te maken. Het doet mij denken aan de periode dat elke prestatie van QS hier neergesabeld werd want een ploeg, toevallig met belgische roots natuurlijk,, met zoveel overwinningen dat kon toch niet zuiver zijn, 3 man van dezelfde ploeg die de piste van roubaix samen op reden, dat kon toch niet zuiver zijn. Maar van chauvinisme en afgunst is er toen en nu echt nooit sprake geweest
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Natuurlijk is het bewezen dat ze met 3 de piste op reden anders zou er geen foto van bestaan. Ik zou niet weten wat er znders bewezen is? Nu zondag moet je hem plaatsen tijdens de aankomst van de top 3. Symboliek kan heel mooi zijndaniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 06:33Heb ik eerder al gedaan.
Verschil: Mapei is bewezen, Jumbo niet
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Resumé:
Door het wegvallen van Evenepoel was de strijd om het AK al snel een interne strijd bij JV. Evenepoel heeft zich goed hersteld van een slechte dag door nog twee en mogelijk drie etappes extra te winnen. JV heeft bijna de gehele koers gedirigeerd en de teller staat op vier etappes en de rode trui.
Zoals het er nu uitziet is blijft voor de aankomende TDF Pogacar de grootste uitdager van Vingegaard, de poging van Evenepoel een goed AK te rijden zal niet direct tot zorgen leiden in het kamp JV.
Discussie over de mate van invloed van Evenepoel op deze Vuelta blijft onbeslist/gaande, er lijken hier nog wat meningsverschillen over te bestaan.
En er zijn nog drie etappes, waarvan eentje iets wegheeft van LBL als ik het commentaar van Sporza moet geloven.
Door het wegvallen van Evenepoel was de strijd om het AK al snel een interne strijd bij JV. Evenepoel heeft zich goed hersteld van een slechte dag door nog twee en mogelijk drie etappes extra te winnen. JV heeft bijna de gehele koers gedirigeerd en de teller staat op vier etappes en de rode trui.
Zoals het er nu uitziet is blijft voor de aankomende TDF Pogacar de grootste uitdager van Vingegaard, de poging van Evenepoel een goed AK te rijden zal niet direct tot zorgen leiden in het kamp JV.
Discussie over de mate van invloed van Evenepoel op deze Vuelta blijft onbeslist/gaande, er lijken hier nog wat meningsverschillen over te bestaan.
En er zijn nog drie etappes, waarvan eentje iets wegheeft van LBL als ik het commentaar van Sporza moet geloven.
-
- Forum-lid
Ik heb geen respect voor de prestaties van Rev tijdens deze Vuelta. Hij verliest bewust een half uur en geeft zichzelf daarmee toegang tot de vluchters die bestaan uit matige renners. De kans dat hij dan een etappe wint is veel groter dan dat hij moet strijden met de klassementsrenners. Beetje copy past van wat Carapaz deed vorig jaar in de Vuelta.fiedoo schreef: ↑14 sep 2023 23:45Als een ploeg zo gemakkelijk alle koersen kan winnen volgens jou, wschlk alle koersen in een heel seizoen, is dat misschien iets om eens over na te denken. Ik denk trouwens dat de eerste etappe die remco won niet zo een kado was, trouwens de tweede ook niet, maar volgens jou dus wel, misschien sliep je bij de eerste? Heeft er nu ook nog iemand de ballen om zondag de foto van de aankomst van 3 mapeirenners in parijs- roubaix bij deze gelegenheid ook nog eens te plaatsen?El Pistolero schreef: ↑14 sep 2023 22:25Logisch dat Remco dé man van de Vuelta is.
Als JV de zinnen had gezet op de etappes die Rev heeft gewonnen stond de teller van Rev op nul deze Vuelta.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je nog denkt dat alles clean was bij Mapei dan hoeven we niet eens verder te discussiëren.fiedoo schreef: ↑15 sep 2023 06:42Natuurlijk is het bewezen dat ze met 3 de piste op reden anders zou er geen foto van bestaan. Ik zou niet weten wat er znders bewezen is? Nu zondag moet je hem plaatsen tijdens de aankomst van de top 3. Symboliek kan heel mooi zijndaniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 06:33Heb ik eerder al gedaan.
Less is bore
-
- Forum-lid
Grappig dat uitgerekend jij dit post.
Iemand die werkelijk overal als een bok op de haverkist reageert wanneer het RE betreft.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid HC
Dat vind ik dan weer niet. Hij kan ook lekker op 7 minuten binnen komen en de hele week een beetje in de groep blijven rijden.El Pistolero schreef: ↑15 sep 2023 07:03
Ik heb geen respect voor de prestaties van Rev tijdens deze Vuelta. Hij verliest bewust een half uur en geeft zichzelf daarmee toegang tot de vluchters die bestaan uit matige renners. De kans dat hij dan een etappe wint is veel groter dan dat hij moet strijden met de klassementsrenners. Beetje copy past van wat Carapaz deed vorig jaar in de Vuelta.
Hij gaat er gewoon nog voor en dat vind ik bewonderingswaardig. Er zijn er genoeg die bij de pakken neer gaan zitten en suf gaan mee rijden. Ik vind het slim ook. Hij weet dat ie niet van Jumbo kan winnen en gaat wat anders doen.
En het erge is dat de top heel smal is. Er is dus ook niemand die hem voor 1 dag kan bijhouden behalve.
Ik reageer altijd als ik iemand onhrus behandeld vind, ook in het dagelijkse leven trouwens. Laat de shit over de jumbo top 3 nederdalen en ik zal ook reageren. En als ik hier al eens een opmerking over jumbo maak is dat ironie om de dubbele moraal hier duidelijk te maken. Beetje zelfreflectie mag hier wel bij sommigen.uninvitedguest schreef: ↑15 sep 2023 07:44Grappig dat uitgerekend jij dit post.
Iemand die werkelijk overal als een bok op de haverkist reageert wanneer het RE betreft.
Euh, is er verleden week niet iemand betrapt bij jumbo?daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 07:14Als je nog denkt dat alles clean was bij Mapei dan hoeven we niet eens verder te discussiëren.fiedoo schreef: ↑15 sep 2023 06:42Natuurlijk is het bewezen dat ze met 3 de piste op reden anders zou er geen foto van bestaan. Ik zou niet weten wat er znders bewezen is? Nu zondag moet je hem plaatsen tijdens de aankomst van de top 3. Symboliek kan heel mooi zijndaniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 06:33
Heb ik eerder al gedaan.
-
- Forum-lid
U bent een goed mens.fiedoo schreef: ↑15 sep 2023 08:23Ik reageer altijd als ik iemand onhrus behandeld vind, ook in het dagelijkse leven trouwens. Laat de shit over de jumbo top 3 nederdalen en ik zal ook reageren. En als ik hier al eens een opmerking over jumbo maak is dat ironie om de dubbele moraal hier duidelijk te maken. Beetje zelfreflectie mag hier wel bij sommigen.uninvitedguest schreef: ↑15 sep 2023 07:44Grappig dat uitgerekend jij dit post.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Zuivere afgunst dit.El Pistolero schreef: ↑15 sep 2023 07:03Ik heb geen respect voor de prestaties van Rev tijdens deze Vuelta. Hij verliest bewust een half uur en geeft zichzelf daarmee toegang tot de vluchters die bestaan uit matige renners. De kans dat hij dan een etappe wint is veel groter dan dat hij moet strijden met de klassementsrenners. Beetje copy past van wat Carapaz deed vorig jaar in de Vuelta.fiedoo schreef: ↑14 sep 2023 23:45Als een ploeg zo gemakkelijk alle koersen kan winnen volgens jou, wschlk alle koersen in een heel seizoen, is dat misschien iets om eens over na te denken. Ik denk trouwens dat de eerste etappe die remco won niet zo een kado was, trouwens de tweede ook niet, maar volgens jou dus wel, misschien sliep je bij de eerste? Heeft er nu ook nog iemand de ballen om zondag de foto van de aankomst van 3 mapeirenners in parijs- roubaix bij deze gelegenheid ook nog eens te plaatsen?El Pistolero schreef: ↑14 sep 2023 22:25
Logisch dat Remco dé man van de Vuelta is.
Als JV de zinnen had gezet op de etappes die Rev heeft gewonnen stond de teller van Rev op nul deze Vuelta.
Dit kan je toch niet menen "matige renners"? Elke lange vlucht van Evenepoel had toch wel een andere meer-dan-gemiddelde renner mee ook? Caruso gisteren bijvoorbeeld.
Hoeveel profrenners kunnen in deze Vuelta behalen wat Evenepoel er nog uithaalt? Ik denk nog geen 5% van het peloton.
OF je zit met een giga-teleurstelling over dat Evenepoel wegviel uit het klassement OF je kan het niet verdragen dat hij dan op de andere dagen zijn kansen grijpt om er toch nog het beste van te maken.