Korting? Nee, daar doen we hier niet aan
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan heb je niet goed gelezen.
En dat heb ik gedaan.
Voor de schoenen wel.
Voor de fiets daarentegen niet. Net geen 50% korting. Carbon frame, carbon stuur en Ultegra afmontage voor minder dan 1500 Euro.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 09 jul 2020 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Thule Freeride voor op mijn aanhanger.
Een stuurlintje van Pro.
Een stuurlintje van Pro.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had die Kuota aanbieding al langs zien schuiven ja.
Hele scherpe prijs.
Hele scherpe prijs.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En vorige maand stonden ze nog aan 1299 Euro. Maar die aanbieding is jammer genoeg voorbij.daniel1975 schreef: ↑10 jul 2020 08:41 Ik had die Kuota aanbieding al langs zien schuiven ja.
Hele scherpe prijs.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Een Michelin olievrije compressor met een 50L vat
- een 10m haspel luchtslang van de Lidl
- een 10m haspel luchtslang van de Lidl
Jij gelooft niet meer in de mini-compressor?
Als tubelessbanden nieuw zijn, is dat afdoende. Laatst voor en achter omgewisseld en toen bleek de capaciteit ontoereikend. CO2 patroon moeten gebruiken. Afgelopen week in Zwitserland hadden we bij ons huisje ook de beschikking over een grote compressor en ook qua schoonmaken is dat toch echt wel heel fijn. Aangezien ik de ruimte heb, was de keuze snel gemaakt
Zo'n verticale is inderdaad ideaal als je wat minder ruimte hebt. Ik heb er ooit één van Stanley besteld toen Redcoon ermee ophield en opging in de MediaMarkt. Helaas kwam hij kapot aan. Aan die uitverkoop heb ik toen wel een Fein Multimastet en Dustex stofzuiger overgehouden voor iets meer dan 200€ in totaal.
Nu heb ik ruimte genoeg en heb ik een 100 liter 3pk compressor staan. Niet goedkoop in aanschaf maar luchtgereedschap is vaak een stuk goedkoper dan electrisch.
Nu heb ik ruimte genoeg en heb ik een 100 liter 3pk compressor staan. Niet goedkoop in aanschaf maar luchtgereedschap is vaak een stuk goedkoper dan electrisch.
Campagnolo Ultra Dork