Raad de G.E.
- Pap in de benen
- Forum-lid
Afrit13 heeft 'm weer goed! Het zijn inderdaad de Raleighvallen, een verzameling watervallen aan de copename rivier in Suriname. En nu snap ik eindelijk ook die rebus-vorm van dwars door vlaanderen met kneteman. Ik begreep het maar niet, maar het kwartje is eindelijk "gevallen". De beurt gaat naar afrit13.
@Afrit13: ik vind het wel knap dat je hem al binnen een half uur had gevonden. Hoe doe je dat toch?
@Afrit13: ik vind het wel knap dat je hem al binnen een half uur had gevonden. Hoe doe je dat toch?
Sorry, nog even off topic.
Zie http://www.tonengels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staat in ieder geval de tekst, een filmpje heb ik nog niet gevonden. Stuur me even een PM, kan ik je ws. wel een mp3tje sturen.....
Auch oeht Kepél ???deijn schreef: Heb je toevallig ergens een linkje naar dit lied? Ik ben ook opgegroeid met de ronde in Panningen en ben erg benieuwd naar het lied.
Weet het nog goed, handtekeningen jagen van Breuking, Theunisse, Rooks, Delgado......
Zie http://www.tonengels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staat in ieder geval de tekst, een filmpje heb ik nog niet gevonden. Stuur me even een PM, kan ik je ws. wel een mp3tje sturen.....
-
- Forum-lid
Tsja, als er iemand van de Raleigh-ploeg is, die in het water (regen) is gevallen... dan is het Gerrie wel in Dwars door Belgiëpapindebenen schreef:Afrit13 heeft 'm weer goed! Het zijn inderdaad de Raleighvallen, een verzameling watervallen aan de copename rivier in Suriname. En nu snap ik eindelijk ook die rebus-vorm van dwars door vlaanderen met kneteman. Ik begreep het maar niet, maar het kwartje is eindelijk "gevallen". De beurt gaat naar afrit13.
Tsja... in dit geval moest het natuurlijk wel ergens een rivier in het oerwoud zijn... dus laten we eens beginnen in Zuid-amerika. Vervolgens de voorbarige conclusie dat de vraagsteller er misschien zelf wel eens geweest is... en de kans is dan aanwezig dat het in Suriname is.... en in dit geval kwam ik dan goed uit (of m'n aannames nou klopten of niet )@Afrit13: ik vind het wel knap dat je hem al binnen een half uur had gevonden. Hoe doe je dat toch?
Maar hier weer een nieuwe opgave.... een makkie natuurlijk:
-
- Forum-lid
Hintje dan maar....?
Hier staat ie in:
Hier staat ie in:
-
- Forum-lid
Puffdaddy scoort met de 'Rijzendeweg'
De beurt is weer ouderwets aan hem.
De beurt is weer ouderwets aan hem.
-
- Forum-lid
Jeee.... wat is ie moeilijk......
- timofietst
- Forum-lid
Ik kop hem wel in hoor, dat moet wel de AGR Experience zijn...
- timofietst
- Forum-lid
Komt ie dan, eerste col die ik heb beklommen:
- timofietst
- Forum-lid
Is ie zo moeilijk?