Sensa
@ arie-jan. Mooie fiets met rustige kleurstelling. Zal niks zeggen van je bel en spacers. Excuus zojuist toch gedaan . Vind de positie van je shifters een beetje vreemd ze lijken namelijk erg hoog te zitten. Verder zou ik kiezen voor een out-front mount voor je garmin dat maakt het geheel rond je stuurpen wat rustiger. Veel fietsplezier in ieder geval!
No pain no gain, no guts no glory!
Misschien dat de Sensa icm met deze wielen stijver is.Critic schreef:China frame. Rijd nu zo een 1500km met de giulia..
De andere wielen heb ik ter reparatie weg. Ben gewoon benieuwd of andere mensen ook dit idee hebben met deze wielen, of dat het aan mij ligt/tussen mij mijn oren zit
Verder tevreden over de wielen hoor. Rijden prima.. Niets geen rare zaken.. Maar op hoge snelheid, in scherpe bochten, heb ikzelf het idee dat ik moeilijker de bocht door ga.. Ligt het aan mij, of herkennen mensen dit met deze wielen?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Hoi, moet deze vraag vast ergens anders stellen maar.... Ik heb nu een 11-25 cassette op mijn Calabria. Kan ik deze vervangen door een 11-28 of moet dan mijn derailleur ook vervangen worden? Zelfde vraag bij 11-32 cassette ?
Groeten,
Johan
Groeten,
Johan
Johan
-
- Forum-lid
28 kan zonder problemen. 32 in principe alleen met lange derailleur. Hoewel er mensen zijn die het ook met de korte derailleur goed blijken te hebben werken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
'Critic schreef:Aan het sleutelen geweest met de cockpit. Wil de pen er helemaal in laten zakken. Al mm gewonnen tov originele cap. Moet dus op zoek naar een beter passende cap..
Waarom geen -17 graden stuurpen monteren? Meeste resultaat en ziet er het fraaist uit (wat mij betreft).
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
@amclassic fan: wij wachten nog steeds op een fraaie foto van jouw fraai opgetuigde sensa
Of begin met een -10 (volgens de foto zit hier -6 op, dan zit je alweer een cm dieper)amclassic-fan schreef:'Critic schreef:Aan het sleutelen geweest met de cockpit. Wil de pen er helemaal in laten zakken. Al mm gewonnen tov originele cap. Moet dus op zoek naar een beter passende cap..
Waarom geen -17 graden stuurpen monteren? Meeste resultaat en ziet er het fraaist uit (wat mij betreft).
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
32 kan ook. Mis je geen groot groot gaat rijden. Maar dan kan een korte slag dat prima aan.gerritvisser schreef:Hoi, moet deze vraag vast ergens anders stellen maar.... Ik heb nu een 11-25 cassette op mijn Calabria. Kan ik deze vervangen door een 11-28 of moet dan mijn derailleur ook vervangen worden? Zelfde vraag bij 11-32 cassette ?
Groeten,
Johan
Zou mooi vinden, als ie er helemaal in komt te liggen.amclassic-fan schreef:'Critic schreef:Aan het sleutelen geweest met de cockpit. Wil de pen er helemaal in laten zakken. Al mm gewonnen tov originele cap. Moet dus op zoek naar een beter passende cap..
Bij 17 graden, ga ik meteen 2cm dieper.. Is wel flinke stap.
10 graden kan eventueel een optie zijn. Maar nog niet dezelfde pen in 10 graden tegen gekomen