Het grote OAKLEY topic
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ik heb net een Radar path white chrome, Bleu Iridium besteld voor $169,95 bij een Amerikaanse ebay seller (ProFashionable). Gelukkig heb ik collega's in de US zitten en kon ik hem naar hun kantoor versturen voor $ 9,90. Normaal gesproken zit er elke 2 weken wel iemand van ons kantoor daar of andersom. Die Radar heeft me dus dan iets meer dan 115 Euro gekost, dat is toch een heel stuk minder dan 250 Euro wat hij bij bv Salden kost.
Trouwens verzendkosten internationaal waren ook maa 20 euro meer maar dan loop je het risico dat het bij de duane nog wat geld kost.
Trouwens verzendkosten internationaal waren ook maa 20 euro meer maar dan loop je het risico dat het bij de duane nog wat geld kost.
ericpeters schreef:Ik heb net een Radar path white chrome, Bleu Iridium besteld voor $169,95 bij een Amerikaanse ebay seller (ProFashionable). Gelukkig heb ik collega's in de US zitten en kon ik hem naar hun kantoor versturen voor $ 9,90. Normaal gesproken zit er elke 2 weken wel iemand van ons kantoor daar of andersom. Die Radar heeft me dus dan iets meer dan 115 Euro gekost, dat is toch een heel stuk minder dan 250 Euro wat hij bij bv Salden kost.
als je collega's in de US hebt, waarom customiz je m dan niet gewoon op de oakley site?? dan kan je dat door hun laten doen. lijkt mij
colnago!!!
Na enig speurwerk en stom toeval, heb ik hem toch gevonden op de oakley site:
http://oakley.com/pd/4675/19853
Ik kwam erbij via de Livestrong radar en dan ergens zie alle ofzo.
http://oakley.com/pd/4675/19853
Ik kwam erbij via de Livestrong radar en dan ergens zie alle ofzo.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
-
- Forum-lid HC
Jebele schreef:ericpeters schreef:Ik heb net een Radar path white chrome, Bleu Iridium besteld voor $169,95 bij een Amerikaanse ebay seller (ProFashionable). Gelukkig heb ik collega's in de US zitten en kon ik hem naar hun kantoor versturen voor $ 9,90. Normaal gesproken zit er elke 2 weken wel iemand van ons kantoor daar of andersom. Die Radar heeft me dus dan iets meer dan 115 Euro gekost, dat is toch een heel stuk minder dan 250 Euro wat hij bij bv Salden kost.
als je collega's in de US hebt, waarom customiz je m dan niet gewoon op de oakley site?? dan kan je dat door hun laten doen. lijkt mij
Omdat dit binnen 2 dagen verzonden wordt (ik zit volgende week zelf 2 dagen daar dus kan ik hem meenemen) Maar vooral omdat de custom versie 60 dollar duurder is en ik toch deze kleur wil. Het enige wat ik mis is Etching, voor die 60 dollar koop ik een extra lens.
Eindelijk is hij er: mijn radar.
foto's komen wel een keertje, maar nu eerst maar eens mijn schoolwerk maken.
Inklaringskosten en belasting: 18 euro met dank aan de verzender die het als gift heeft verstuurd en er een waarde van 59 dollar op heeft gezet.
foto's komen wel een keertje, maar nu eerst maar eens mijn schoolwerk maken.
Inklaringskosten en belasting: 18 euro met dank aan de verzender die het als gift heeft verstuurd en er een waarde van 59 dollar op heeft gezet.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
www.zonnebrillenshop.nl
www.waldstock.nl
www.ebay.nl (veruit het goedkoopst, maar zelf bepalen hoe betrouwbaar je dit vindt)
Nederlandse shops zijn behoorlijk prijzig. Ebay is dus veruit het goedkoopst.
www.waldstock.nl
www.ebay.nl (veruit het goedkoopst, maar zelf bepalen hoe betrouwbaar je dit vindt)
Nederlandse shops zijn behoorlijk prijzig. Ebay is dus veruit het goedkoopst.
Misschien dat dit al ergens in dit topic staat (kan moeilijk 101 pagina's lezen)
Heeft iemand van jullie ervaring met een grey lens (radar path). Is deze goed genoeg of nog beter een iridium lens erbij kopen
Heeft iemand van jullie ervaring met een grey lens (radar path). Is deze goed genoeg of nog beter een iridium lens erbij kopen
http://www.everyoneweb.com/glgteam/" onclick="window.open(this.href);return false;