Kuota
De drop en reach van het racestuur en de lengte en hoek van de stuurpen zijn ook variabele.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wederom bedankt. Ik zet mijn zoektocht naar een mooie Kuota voort en zal jullie op de hoogte houden.
Ik kreeg trouwens van verschillende kanten opmerkingen over de kwaliteit van de frames van met name de Kharma en Kebel. Deze zouden relatief vaak scheurtjes vertonen. Is jullie hier iets van bekend?
Ik kreeg trouwens van verschillende kanten opmerkingen over de kwaliteit van de frames van met name de Kharma en Kebel. Deze zouden relatief vaak scheurtjes vertonen. Is jullie hier iets van bekend?
Nee, ik rij een Kuota van 2011 en ik spaar hem niet tijdens het rijden.Abdel schreef:Wederom bedankt. Ik zet mijn zoektocht naar een mooie Kuota voort en zal jullie op de hoogte houden.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nijkie wat voor een bbl heb je eigenlijk?nijkie schreef:Kan me niet voorstellen dat een xxl niet past bij jou lengte,Abdel schreef:Dank voor de reacties. Heb me dit weekend maar eens goed laten opmeten; hier komt uit een framehoogte van 619 mm en een framelengte van 595 mm. De framelengte kan ik nog wel vinden (B), maar de met betrekking tot de framehoogte ben ik wat in verwarring. Ik neem aan dat ik hierbij naar A2 moet kijken, maar zelfs de 560 mm bij de XXL lijkt veel te klein. Is dit omdat het een sloping frame is? De zadelhoogte van mijn meting was 830 mm.
Hopelijk kunnen jullie me gerust stellen, want ik ben helemaal weg van de Kuota's en dan met name de Kult. Als iemand ergens een overjarig frame weet........
Laat effe weten hoe het verder loopt.
Veel suc6
Ik ben 183 cm met een bbl van 90.7cm dus voor mij zou een L goed passen.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Moet ik ff zondag thuis nakijken in de meetgegevens ( ben nu onderweg naar Oostenrijk en Zondag weer thuis ,ben touringcarchauffeur hé)MarcFaFo schreef:Nijkie wat voor een bbl heb je eigenlijk?nijkie schreef:Kan me niet voorstellen dat een xxl niet past bij jou lengte,Abdel schreef:Dank voor de reacties. Heb me dit weekend maar eens goed laten opmeten; hier komt uit een framehoogte van 619 mm en een framelengte van 595 mm. De framelengte kan ik nog wel vinden (B), maar de met betrekking tot de framehoogte ben ik wat in verwarring. Ik neem aan dat ik hierbij naar A2 moet kijken, maar zelfs de 560 mm bij de XXL lijkt veel te klein. Is dit omdat het een sloping frame is? De zadelhoogte van mijn meting was 830 mm.
Hopelijk kunnen jullie me gerust stellen, want ik ben helemaal weg van de Kuota's en dan met name de Kult. Als iemand ergens een overjarig frame weet........
Laat effe weten hoe het verder loopt.
Veel suc6
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Bbl 90 dan ga je diep zitten op een L.als dat geen probleem is de L pakken, zoniet zou ik ook eens naar de Xl kijken.Nijkie wat voor een bbl heb je eigenlijk?
Denk dat je er een beetje tussenin zit.
Ik ben 1.85 bbl 88 en ben van een kebel L naar een Kredo XL gegaan. Van 3cm spacers naar een halve cm.
Kuota is kort, de Kharma is iets korter nog dan de Kebel in XL.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Mij bovenbouw is t.o.v mijn beenlengte kort,ik zit dan ook perfect op een xl,maar als betreffende persoon in de buurt van Arnhem woont kan die gewoon ff bij mij langs komen.krokie schreef:Bbl 90 dan ga je diep zitten op een L.als dat geen probleem is de L pakken, zoniet zou ik ook eens naar de Xl kijken.Nijkie wat voor een bbl heb je eigenlijk?
Ik ben 1.85 bbl 88 en ben van een kebel L naar een Kredo XL gegaan. Van 3cm spacers naar een halve cm.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik zelf kijkt naar de kuraro. Deze zit weer wat langer dan de karma. De xl gaat dan wat te lang voor mij zijn.nijkie schreef:Mij bovenbouw is t.o.v mijn beenlengte kort,ik zit dan ook perfect op een xl,maar als betreffende persoon in de buurt van Arnhem woont kan die gewoon ff bij mij langs komen.krokie schreef:Bbl 90 dan ga je diep zitten op een L.als dat geen probleem is de L pakken, zoniet zou ik ook eens naar de Xl kijken.Nijkie wat voor een bbl heb je eigenlijk?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.