Scott
-
- Forum-lid HC
Waarom wil je een R4 strippen? los frame is ook leverbaar en dan ben je meteen van die lelijke half gespoten zadelpen af.
@ sharkman
Dat is nu net wat ik graag zie, dat doorlopende frame. Akkoord, ze is maar half gespoten maar ik moet een Small hebben. Ik zit maar 69.5cm hoog en met een SLR zadel zal je volgens mij niet veel meer zien van dat half gespoten gedeelte.
Ik twijfel tussen een R1 en R4 maar de kleur van de R4 is voor mij mooier.
De R1 is mij iets te donker. Moest ik voor R1 kiezen dan kan ik natuurlijk mijn Stronglight crankstel met token braket opnieuw monteren.
Geef gerust jou mening.
Kan je iets meer vertellen over dat braket. Past een FSA?
Dat is nu net wat ik graag zie, dat doorlopende frame. Akkoord, ze is maar half gespoten maar ik moet een Small hebben. Ik zit maar 69.5cm hoog en met een SLR zadel zal je volgens mij niet veel meer zien van dat half gespoten gedeelte.
Ik twijfel tussen een R1 en R4 maar de kleur van de R4 is voor mij mooier.
De R1 is mij iets te donker. Moest ik voor R1 kiezen dan kan ik natuurlijk mijn Stronglight crankstel met token braket opnieuw monteren.
Geef gerust jou mening.
Kan je iets meer vertellen over dat braket. Past een FSA?
-
- Forum-lid HC
R1 is mooier, lichter maar ook een heel stuk duurder (heb ik dus zelf, gewoon een kwestie van smaak). Het speciale bracket laat gebruik van FSA en Shimano crankstellen toe.
Mocht je vregen hebben dan kun je me mailen.
Mocht je vregen hebben dan kun je me mailen.
Vandaag eindelijk lekker weer om op mijn nieuwe aanwinst te rijden:
[img=http://img176.imageshack.us/img176/8554 ... 081id0.jpg]
61cm
Campa Chorus CT
Easton EA70
Easton Circuit wielen
Arione zadel
Easton EC90SL voorvork
7.8kg zonder bidonhouders (worden Tacx Tao)
[img=http://img176.imageshack.us/img176/8554 ... 081id0.jpg]
61cm
Campa Chorus CT
Easton EA70
Easton Circuit wielen
Arione zadel
Easton EC90SL voorvork
7.8kg zonder bidonhouders (worden Tacx Tao)
Mooie fiets (verzet snap ik echter geen hout van) !
dieseltje schreef:nhterra schreef:Het is inderdaad een klimcassette.
is toch logisch in Friesland!
Ja hallo, weet je wel hoeveel steile terpen hier in Friesland zijn.
Mooie fiets! Ook speciaal voor de cyclo's opgebouwd? En hoe rijdt ie op het vlakke?
havana schreef:Mooie fiets (verzet snap ik echter geen hout van) !
Zeker een mooie fiets! En wat verzet betreft: dit is gewoon het resultaat bij aflevering toch?! :rolleye: Het binnenblad met 39 of 40 tanden heeft hij al lang klaarliggen naar aanleiding van jouw indoctrinatiepraktijken de afgelopen maanden...