Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 22 nov 2005 22:23

Vanavond weer een training op de spinningfiets.
Beterschap Neos.
Als ie gaar is kom ik terug

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 22 nov 2005 23:11

Vandaag alleen woonwerk gefietst..heerlijk in de kou.
Balen Neos....! Beterschap en geef je pols wat rust de komende dagen dan ben je des te sneller weer aan het raggen !
 
"Afstappen is geen optie"

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 22 nov 2005 23:18

Eind van de middag, rondje strijensas, strijen gereden. prachtig avondrood, kwam vooral in die weidse polder daar goed tot zijn recht. daarna schemer en t blijft uitkijken dan. schrok me naar van wat grind in een bocht, maar het ging gelukkig goed. alleen veel auto's met irritant (groot)licht, waarschijnlijk op weg naar die paar spaarzame huizen daar. blijft imposant, heel in de verte industrie moerdijk met zijn licht en daartussen vele kilometers niets en leegte. hard doorgereden. 36.5 km 32.1 gem. ging best lekker en het gevoel het lichaam flink aan het werk gezet te hebben. de couldhard- tip (kwam ik vandaag achter) van boterhamzakjes om je sokken leek te helpen, of ik heb slechts niet gedacht aan koude voeten. kan ook. maar niettemin, goede goedkope tip!
Jammer van de vooruitzichten komende zaterdag. Sneeuw. Leuk, maar niet om in te fietsen , met zijn gladheid of pekel.

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 22 nov 2005 23:19

ja, ook beterschap Neos! (gelukkig wordt het toch kloteweer)

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 23 nov 2005 11:26

Vrijdag, zaterdag en zondag anderhalf uur gefietst. Zaterdag met zijn tweeen. Wat was het koud zeg. Gelukkig hadden we net helmmutsen gekocht (wat werken die goed zeg!!!! aanrader). Al met al goed te doen in Twente (2 graden, windstil). En wat was ik in vorm... heerlijk. Zaterdag en zondag het laatste half uur lekker doorgepeest met 36 in het uur. En veel op kop rijden (2 weken geleden moest ik nog zwaar lossen). Twente zag er wel wat sombertjes uit; Alleen zaterdag was er wat mooie zon.
Zondag een firsttimer gehad: stuk glas in mijn achter-remblokje geperst. Dacht de eerste drie keren dat het gewoon vuil was wat ik hoorde. Maar ik kon het niet wegremmen. Daarna alleen voor geremd. Thuis gezien wat het was. Zoiets moet echt niet in de bergen gebeuren, als je met 80 vol in de remmen gaat. Dan kun je dag zeggen tegen je robuuste CXP22'gers.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 23 nov 2005 15:41

bedankt allen voor de beterschap wensen maar de trainingsprikkel zit mij nu al een beetje dwars
 
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 23 nov 2005 22:13

Vanavond weer lekker over het industrieterrein gefietst. Het was dan wel koud maar het bleef droog dus was het druk. En er werd hard gefietst, heel hard. Kon de snelste groep een hele tijd bijhouden totdat ik lichte krampaanvallen in m'n kuiten begon te krijgen. Toen maar wat rustiger aan gedaan. Dwz ik zakte terug naar een gemiddelde van 35 km per uur. Haalde vervolgens wel veel renners in die zichzelf compleet opgeblazen hadden in de snelste groep en plotseling niet meer vooruit kwamen.
"Afstappen is geen optie"

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 23 nov 2005 22:47

Voor het eerst sinds de griep weer op de fiets gestapt. Het zit duidelijk nog niet helemaal lekker maar het was wel fijn om er weer even uit te zijn. Maar het was wel wat kouder dan de laatste keer zeg. Ik moest thuis met een hamer op mijn tenen slaan om er weer bloed in te krijgen.
CC, agr 100; limo 100

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 23 nov 2005 23:22

Vandaag weer Nijmegen Arnhem en vv. Wel weer wennen met dat koude kl..en weer. Maar het is heerlijk om weer op de fiets te zitten. Kijken of ik de looptraining ook weer op kan pakken.
Helaas wordt er veel aan de weg gewerkt op de 20km die ik fiets. Rotondetje hier, wijkvernieuwing daar. Niet goed voor de fiets al dat zand. Plus in het donker met die nattigheid zie je niet alles even goed en lig je zo op je plaat als er weer eens iets op het fietspad ligt.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 23 nov 2005 23:45

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 23 November 2005

Voor het eerst sinds de griep weer op de fiets gestapt. Het zit duidelijk nog niet helemaal lekker maar het was wel fijn om er weer even uit te zijn. Maar het was wel wat kouder dan de laatste keer zeg. Ik moest thuis met een hamer op mijn tenen slaan om er weer bloed in te krijgen.


Je had ook je schoonmoeder kunnen vragen om even je voeten te masseren. Lijkt me minder pijnlijk.
 
kiekeboe

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 nov 2005 08:21

Quote: Origineel geplaatst door ottie op 23 November 2005
Plus in het donker met die nattigheid zie je niet alles even goed en lig je zo op je plaat als er weer eens iets op het fietspad ligt.


Een goede lamp kan veel leed verhinderen .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

mcf1
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 09 dec 2004 09:55

mcf1 24 nov 2005 13:12

vanochtend nog 50 km op mtb gedaan en met tegenwind moest ik blij zijn dat ik 25 kon halen zeg... zal wel aan de kou liggen

Plaats reactie