Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 18 sep 2005 21:59

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 September 2005

Ik vind die blauwe bandjes overkill... echt niet mooi. De Michelin gekleurde bandjes, en in mindere mate de Vittoria, vind ik meestal niet zo passend; liever een iets subtieler kleurtintje, de Hutchinson-streepjes bv.Neem jij trouwens altijd zo'n grote milkshakers mee als je gaat fietsen?

Haha, dit was tijdens een rit van Vlissingen naar Delft [100 km]. Dus dan vind ik zulke grote units wel handig. Had zelfs een rugzak[je] op m'n...rug. Heb wel kleinere bidons, maar op kortere tochtjes neem ik eerder 1 zo'n grote milkshaker mee dan 2 kleintjes.
Mijn fiets is bezeten!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 sep 2005 01:39

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 18 September 2005

Haha, dit was tijdens een rit van Vlissingen naar Delft [100 km]. Dus dan vind ik zulke grote units wel handig. Had zelfs een rugzak[je] op m'n...rug. Heb wel kleinere bidons, maar op kortere tochtjes neem ik eerder 1 zo'n grote milkshaker mee dan 2 kleintjes.


 
Héhé... k heb die ook leren gebruiken op lange trainingen toen ik een grote bidon vond tussen m'n voorraad. 2 zo'n grote passen zelfs niet in m'n lichtjes aflopend frame:
            
Een vriend van me heeft zo'n CamelBack. Niets voor mij, maar lijkt wel handig:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 sep 2005 01:48

Minder off topic, die fiets overigens, een oud frame van mij:

Zitten ondertussen wel SPD-SL pedaaltjes op en een Deda Newton stuurpen (wat het stuur zo'n centimeter omlaag bracht). Voorvelg is naar de fillistijnen gereden.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 19 sep 2005 12:34

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 18 September 2005


Quoten: Origineel geplaatst door marcello op 17 September 2005

Na "Carshopping" nu ook "Cycleshopping" . Hoe doe je dat dan met de wielen? Maar ook ik vind het een mooie bike Eddie!!


Hmmz, zoiets voor blauwe banden? Niet helemaal nauwkeurig, maar geeft toch wel een beeld van hoe iets er uit zou komen te zien

Nee, ik bedoel eigenlijk hoe je andere wielen erin zet. Zet bijvoorbeeld een paar mooie Mavic Ksyrium wielen op deze fiets. Snappie

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 19 sep 2005 12:51

@ Casran: Net als bv die trek van GiantOcrOnce vind ik Treks mooie fietsen. Als student heb ik niet zo veel geld over voor een racert verder  Misschien moet ik ook maar meer gaan fietsen, beter worden en dan gesponsord worden...
@ Marcello: Deze foto had ik nog gevonden [dacht dat ik hem al verwijderd had]. origineel van de Roseversand site:

Mijn scirocco versie:
Na het doorspitten van het topic "wielen" leek mij dat Scirocco's degelijke wielen zijn. Scirocco's zijn ook nog 200 gram lichter zonder meerkosten en vond het er beter uitzien, dus de keuze was gemaakt. O ja eerst ook nog even de Scirocco's realtime bekeken bij Hopmans.
Mijn fiets is bezeten!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 sep 2005 14:54

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 19 September 2005

@ Casran: Net als bv die trek van GiantOcrOnce vind ik Treks mooie fietsen. Als student heb ik niet zo veel geld over voor een racert verder  Misschien moet ik ook maar meer gaan fietsen, beter worden en dan gesponsord worden...


 
Die vriend van me heeft de fiets hierboven ook maar traagjes opgebouwd. Het kader goedkoop van mij overgekocht, z'n oude 105-groep erop gemonteerd,... uit de States heeft hij die AM Classic carbon wielen (AM Classic naaf met Zipp velgen!) laten meebrengen voor nauwelijks 900€ (goedkope dollar) en dan heeft ie ooit nog 'ns goedkoop een Dura-Ace groep gekocht. Zadelpen USE Alien was dan weer een cadeautje toen hij slaagde met z'n examens. Zowat ongebruikte Deda Newton 25,8mm voor 15€ gekocht.
Kijk vanwaar ie komt:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 19 sep 2005 18:15

Ik gebruik immer een Camelback. Ik moet wel, ben altijd op een cyclocrosser op pad

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 22 sep 2005 17:30

Sinds eergistern ook een nieuwe fiets er moet alleen nog een paar Bidon houders op ik weet nog niet precies welke dus als iemand advies hoor ik het graag

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 22 sep 2005 19:00

zo te zien heb je een hand in je achterwiel hangen, dat remt best af
Mijn fiets is bezeten!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 sep 2005 19:08

Prachtig silentbughunter !

Het wordt uiteraard iets mooier als je je stuur(pen) nog wat lager zet en er minstens een paar tussenringetjes uithaalt; bij Trek zit die kopserie behoorlijk laag. Neem je tijd om je positie wat te zoeken.

Bidonhoudertjes? Passen op deze fiets niet de bidonhoudertjes van Bontrager; heb je er iets meer voor over, dan de carbon versie van die bidonhoudertjes. Anders gewone Tacx Tao's, ook fraai.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

20veetee
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 28 jun 2005 02:11

20veetee 22 sep 2005 20:17

Afgelopen Dinsdag opgehaald... Helemaal geweldig


rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 23 sep 2005 15:14

Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop, mooie fiets!

Plaats reactie