Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Via Chrome werkt het wel,lijkt een probleem met Explorer te zijnplantagenet schreef:Ik constateer net dat Strava geen 'streaming' route laat zien als ik de fly-by's bekijk. Normaal zie je dan van de andere fietsers hun route op het kaartje. Nu krijg ik alleen de kaart van Afrika te zien; ook als ik inzoom op mijn fietsroute zie ik geen routelijntjes lopen. Iets tijdelijks lijkt me...hebben jullie dit ook?
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Tot paar weken geleden kon je van foto's die je op strava geupload had eenvoudig de direct url krijgen door properties op foto op te vragen.
Als je dat nu doet krijg je rit url te zien.
Iemand nog tip hoe je eenvoudig direct url van plaatje kan opvragen zodat je foto's bijvoorbeeld hier kan posten ?
Iemand nog tip hoe je eenvoudig direct url van plaatje kan opvragen zodat je foto's bijvoorbeeld hier kan posten ?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Kan nog wel hoor.DDX schreef:Tot paar weken geleden kon je van foto's die je op strava geupload had eenvoudig de direct url krijgen door properties op foto op te vragen.
Gewoon op je naam "dubbelklikken en dan staan al je foto's bovenaan de pagina
https://www.strava.com/athletes/12279550
En dan rechtsklikken en je bent vertrokken.
PS: voorbeeld is niet mijn account
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ja bij die foto's bovenaan je profiel kan het nog, maar daar staan ze niet allemaal. De kleine fotootjes bij een rit worden geopend in een eigen viewer vanwaar je niet meer de grote jpg kunt achterhalen. Misschien is er een omweggetje, zal ook eens zoeken
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb het inderdaad enkel geprobeerd de bovenste foto's, niet enkel met de eerste links.JM_H schreef:Geen idee hoe je dat doet Lcsmet, eerste keer lukt dat. Bij de 2e foto niet meer...
Tapatalk is eventueel wel een alternatief om relatief makkelijk foto's toe te voegen.
Geen idee wat er mee gebeurd als je erg veel foto's hebt.
Maar als ik het goed begrijp blijft de link niet werken?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend